Inlägg från: backi2008 |Visa alla inlägg
  • backi2008

Traderatråden nr 16

x karin76 skrev 2010-10-31 22:08:58 följande:
    Ligger i kontoinställningar..
    Tack
    Nu har jag tabit bort den. Vågar jag lägga till den i presen igen???
    Emil min solstråle
  • backi2008

Har också avslut på tisdag och det går jätte trögt. Har bla två jätte fina pop skjortor i 92 som borde gå brat nu när det är dags för alla helger. Hoppas på några ninjorSkrattande

Emil min solstråle
  • backi2008

Har avslut ikväll och pop skjortorna ligger fortfarande lågt. Är inte hemma så jag kan följa avsluten.......

• backi2008
    anette 81 skrev 2010-12-19 21:11:56 följande:
    någon som har köpt av lindex på tradera?
    Japp. Inga problem, fick en kod i vinnarmailet och gick sedan i på lindex hemsida och slutförde. Hämtade sedan ut i butik.
    Emil min solstråle
  • backi2008
    anette 81 skrev 2010-12-19 21:40:45 följande:
    jag får inte koden att funka
    Det var ett atg sedan jag gjorde det. Men finns det inte en ruta på beställningssidan i kassan där du skriver koden??? Funkar det inte hade jag nog mailat och frågat.
    Emil min solstråle
  • backi2008
    maggan75 skrev 2011-01-02 19:38:52 följande:
    PUFFAR
    Köper byxor för fullt
    Sonen byter storlek nu och då måste det köpas nya. Kommer dock vänta att sälja manchesterbyxor och fodradebyxor till i höst. Jeans och tunnare byxor åker ut inom en månad. Kommer även lägga ut långärmade tröjor. Känns lite tidigt med bara t-shirts.
    Emil min solstråle
  • backi2008

Nu är 20 auktioner påväg att laddas upp. En hel del Polarn och även lite Bamse. Hoppas på bra avslut så det inhandlas nya vår kläder

Emil min solstråle
  • backi2008

Vad segt det går på T.... allt ligger super lågt och det trillar in några enstaka bud/dag

Emil min solstråle
Svar på tråden Traderatråden nr 16