Inlägg från: backi2008 |Visa alla inlägg
  • backi2008

Traderatråden nr 16

Yosa skrev 2011-02-12 12:48:32 följande:
    Hur lägger man in koden när det är Prolister?
    undra oxå! Någon som vet? Eller måste man lägga upp dom manuellt??
    Emil min solstråle
  • backi2008

Nu gör pron sitt jobb Massa ytterkläder och skor denna omgång! Hoppas på en bra resultat

Emil min solstråle
  • backi2008
    backi2008 skrev 2011-02-13 19:57:52 följande:
    Nu gör pron sitt jobb Massa ytterkläder och skor denna omgång! Hoppas på en bra resultat
    ett resultat Kan inte svenska så bra idag
    Emil min solstråle
  • backi2008
    AochJsMamma skrev 2011-02-13 20:12:15 följande:
    kasnke redan tagits upp, förlåt i såfall! Men innan jag laddar upp min pro, vart 17 ska jag skriva in koden för tre gratis auktioner??? Just vid anv av Prolistern...????
    Ja la upp dom manuellt, vågade inte chansa på att det skulle funka annars. Gick snabbt och smidigt att klippa och klistra eftersom allt jobb redan var gjort
    Emil min solstråle
  • backi2008

Ser nu att jag lagt ut en Gant jacka i fel kategori!! Blir så irriterad!! Har undrat varför de är så få bud då de brukar gå högt. Jackan är i stlk 92 men har hamnat under 98/104. Tror ni tradera kan ändra? Den går ut på söndag och har fyra ynka bud.

• backi2008
    Sophie81 skrev 2011-02-18 08:14:35 följande:
    Är det så vanligt att man kolla under strl-kategorin? Jag brukar bara skriva i sökfältet typ "jacka 92"... men alla kanske inte gör som jag görDrömmer
    om du är orolig för budgivningen så skulle jag mailat Tradera. Jag tror säkert de kan ordna det snabbt om de vill.
    Själv gör jag många sista minuten köp när jag tar upp den storleken sonen har nu. Är det något särskilt jag är ute efter brukar jag söka på det och då spelar kategori ingen roll. Har iaf mailat T nu och får se vad dom säger.  Reagerade bara på att det bara är 4 bud och ligger på 77 kr och dom brukar gå för 3-400kr. Vill inte missa köpare för att jag tappat mig Gråter
    Emil min solstråle
  • backi2008

Verkar som ett paket kommit bort som jag skickat Skrikandes Jag postade det för ca 10 dagar sedan och det har fortfarande inte kommit fram. Jag la det direkt i en postsäck och har skrivit avsändare och nu gjort en anmälan på PTS. Köparen verkar vara seriös och har lite över 700 positiva omdömen. Det rör sig om ca 75 kr ink porto. Hur skulle ni göra för att undvika negativt omdöme?

Emil min solstråle
  • backi2008
    AochJsMamma skrev 2011-03-13 19:20:34 följande:
    samma här! Strax efter att solsidan är slut, eller på måndagar. Inga avslut alls denna helgen dock! Men nästa..  o mer ska ut, måste se till att bli av med allt till denna lönen, så att jag kan börja koncentrera mig på sommarkläder sen. Men har en fråga! SKOR!!?? 1 kr? Höga utrop?? Superfit, Kavat o Puma, samtliga nya eller toppskick med nåt undantag där skorna använts mer flitigt vid lek etc.. vågar man 1 kr? i princip aldrig sålt skor innan... gummistövlar, 1 kr?? Har två par som är helt nya som jag köpte i januari utan att mäta innermått utan bara titta på storleken, de är för små.. FINA Katvig o POP.. så sjukt trist. så, vad tror ni?
    Sålde gummistövlar för ett par veckor sedan, gick sjukt dåligt Ett par nästan nya Tretorm gick för ynka 9 kr. Hon som köpte dom blev överlycklig. Det andra paret som var lite mer slitet fast nästan nyskick (varit på dagis och de andra hemma) blev osålda med utrop 9. Hade utop 9 på båda. Tror just gummistövlar går trögt då frkaten äter upp mycket. Kommer ge bort mina i framtiden. Känns bättre att ge till någon kompis än att sälja för 9 kr och betala 3,5kr till Tradera {#emotions_dlg.djavulsk}
    Emil min solstråle
  • backi2008

Har en auktion som snart går ut. Den går sjukt bra, en av makens jackt prylar så inget roligt för oss shopping sugna Jag har skrivit att jag i första hand skickar med schenker för att kunna spåra paketet men nu vill jag nog skicka med rek för det är upp i över 1700kr. Hur säkert är det med schenker? Maken trode det skulle landa på runt 1000-lappen men nu har det dragit iväg ordentligt. Funderar på att bjuda på rek avgiften.

Emil min solstråle
  • backi2008

Har också haft avslut ikväll. Första avslutet var för över 30 min sedan och jag har ännu inte fått något mail från tradera Skrikandes Då kan man undra om köparna får något vinnar mail? Har ingen vidare lust eller ork att skriva vinnarmail nu Demon Vill bara ha in pengar, shopping pengar Guld i mun

Emil min solstråle
Svar på tråden Traderatråden nr 16