Du måste logga in för att svara i en tråd.
-
Kostar 345 i den storleken.Hallonmaja skrev 2010-04-28 20:16:17 följande:Vad högt dessa jeans ligger:www.tradera.com/POP-Polarn-JEANS-MED-MUDD-str...Vad kostar de nya i butik? Köpte mina för 245 kr med det var nog stl 92, är väl dyrare från 98 och uppåt.
-
Sålde för 1-2 månader sedan åt en kompis. Byxor/kjolar gick för ca 20 kr/plagg. Toppar i paket gick något bättre. Totalt 10 plagg för 250 kr. Plaggen var från HM. Kapphal, Lindex och använda under två graviditeter, köpta 2007 men i fint skick. Eftersom det inte var mina saker och det inte gick så bra tyckte jag det var mycket besvär för så lite pengar. Mycket arbeta och inget till mig men kompisen blev nöjd.h80 skrev 2010-05-02 09:06:14 följande:Nån som har lagt ut mammakläder? Hur går det? Jag har en del som jag tänkte lägga ut, men vad är bäst, ett stort paket eller enstaka plagg? Det är blandat hm o polarn o pyret. Byxor, linnen, kjolar, t-shirts, koftor o långärmat. Totalt ca 15 plagg.
-
Jag hade inte budat. Hade det varit ärligt inhandlade kläder hade hon inte skrivit som hon gjort.skorpan06 skrev 2010-05-04 18:34:50 följande:www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...Vågar man buda eller är det risk för att det är stöldgods med tanke på skriverierna senaste tiden...
-
Jätte fina shorts som verkar gå billigt...
http://www.tradera.com/POP-shorts-stlk-92-po-p-polarn-auktion_302785_112026367
-
Fler här ute som har blivit lurade av angeljo?? Jag har lyckats hitta henne, hon har även ett till alias på Tradera!! Har fått min vara nu. Inboxa för kontakt uppgifter. Hon är en riktigt fukfisk som har haft två alias och stöd budat på sina egna auktioner och nu även inte skickat ett tio tal varor. Tradera har tyvärr försökt sopa det under mattan men inte jag. Nu återstår att få tradera att fatta att hon ska bort även från sitt andra alias.
-
Håller oxå med. Aliaset har budat på nästan varenda auktion av det avslutade... konstigt... Kanske ska anmäla till Tradera men jag tror inte dom tar det på så stort allvar, tyvärr.Lingonflickan skrev 2010-05-22 19:47:38 följande:Håller med. Aliaset behöver kläder i massor av storlekar tydligen, samt cykelsits, skötväska och nutrilett.
Har nyligen varit i kontakt med tradera x flera ang att en person har två alias där hon slutade skicka varaor från det ena. Jag lyckades hitta henne som det andra aliaset och konfronterade henne och och fick min vara. Tradera säger bara att det är under utredning och vill inte ta del av det jag vet. Lite tråkigt. -
Mycket märkligt. Kan du länka till auktionen?thelwin skrev 2010-06-14 20:59:55 följande:Puffar för min fråga
-
oj, så fel det blir ibland. citerade fel inläggbacki2008 skrev 2010-06-14 21:20:41 följande:Mycket märkligt. Kan du länka till auktionen?
-
Tråkigt när det blir så. Har själv råkat ut för det på överdragsbyxor. Jag fotade alla skavanker och mailade säljaren. Jag fick pengarna tillbaks och köpte ett par nya i butik istället. Tyvärr så råder det skillda meningar om hur man beskriver en vara. Skriver man super fint skick så ska dom inte vara nötta eller slitna utan att det framgår tydligt i annonsen. Lycka till!Elvipa skrev 2010-07-09 14:48:47 följande:Behöver råd, erfarna traderare! Köpte en överdragsbyxa, betalade 2 dagar efter. Fick mail där står "superfina byxor endast lite nötta långt ner obetydligt tycker jag". I annonsen stod bara att att de var i superfint skick. Hämtade byxor idag och upptäckte att de var namnade, att det 2 små hål i vardera byxbena och fotresår är något slitna. Brukar sånt heta "superfint skick"?
-
Lilla Ego 07 skrev 2010-07-18 20:10:10 följande:
Trött jag blir på såna så skriver så här i rubriken!
www.tradera.com/Pike-POLO-RALPH-LAUREN-P-O-P-...
Anmäld nu iaf
Har också anmält ocj skickat ett mail till säljare. Är så irriterande när man försöker få träffar på något som man verkligen vill hitta.