• Pixxi
    Ängeln 80 skrev 2010-08-29 13:37:07 följande:
    Tack för svar. Ja alla kläder som är kvar är hela och rena. Jag får väl helt enkelt börja att lägga ihop lite paket då... Är det bra att blanda eller ska man köra typ byxor i ett och bodysar i ett?
    Jag skulle nog göra "Matchande" paket, de ser snyggast ut på bild
  • Pixxi
    Mandarin skrev 2010-08-29 15:48:24 följande:
    Svårt med större klädder överhuvudtaget tycker jag, min dotter drar 152/158 men hon vill klämma och känna på kläderna innan. Hon har ofta en bild av vad hon ska handla innan hon gör det.  Just nu vill hon ha bara ha tajta jaens eller leggins.  
    Det är nog helt sant
  • Pixxi
    Viktorsmamma skrev 2010-08-29 16:12:18 följande:
    sen så har du ju skrivti 152 i rubrik och  146 i beskrivningen?

kan också va de som förvirrar folk så du skippar dem?
    Men gud vad slarvigt Skrikandes Jag blir så trött på mig själv........ Kollar o ändrar direkt.
  • Pixxi
    Viktorsmamma skrev 2010-08-29 17:24:52 följande:
    =) jo ibland blir man blind när de gäller sina egna auktioner om man gjort nått fel, man ser inte på samma sätt som på andras då de är fel. =)

kul att hjälpa bara så du kanske kan få dem sålda ändå!
    Ja! Jag tackar så mycket allt hjälp är bra
  • Pixxi
    x karin76 skrev 2010-08-29 18:24:30 följande:

Oj, ser jag har en 0:a som nyligen registrerat sig som budar på min MAT-overall som går ut ikväll... Hoppas det är någon seriös!

Jag haft många 0 som budat på mina auktioner många ggr, och de har alltid varit mycket bra o trevliga
  • Pixxi

Jag har massor av Velourbyxor, är det tidigt för det? Kollar runt och velour verkar gå ganska dåligt just nu

• Pixxi

Tack ♥ Då ska jag kolla på det och lägga ut i helgen.

Svar på tråden Traderatråden nr 16