• Pixxi

Funderar på om man ska lägga in i alla auktioner att posten kommer vara försenad. Inga flyg går eftersom det ligger ett askmoln och all post går med båtar. Så även om jag postar samma dag så kommer den nog inte fram förren några dagar senare. Hmm... {#lang_emotions_undecided}staplarna kommer åka ner.

Nej... jag vet inte vad jag ska göra. Men det får nog bli som det blir

• Pixxi
    Ärta skrev 2010-04-17 19:38:29 följande:
    Eller så skickar du ett mail till vinnarna så fort auktionen är slut som ett komplement till det automatiska. Jag skulle definitivt ha förståelse för att det tar lite extra tid.
    Tror du det är viktigt att informera om det? Jag menar om jag hoppar över att säga något så kan ju köparen tro att jag segar med frakten.

Ett alternativ kan ju vara att skicka ett mail efter betalning att jag skickar nu men det tar nån dag extra pga vulkanutbrott Det låter som århundrades dåligaste ursäkt
  • Pixxi
    Ärta skrev 2010-04-17 20:06:27 följande:
    Ja om du tror att det tar extra tid tror jag det är bra om du informerar. Jag vill gärna ha grejerna 1-2 dagar efter att de är postade. Man blir ju så otålig! :) Eftersom du bor på gotland (kollade din pres) och det framgår när man köper varan så tycker jag inte att askan är en dålig ursäkt. Den är ju allt det pratas om nu för tiden. :)
    Tack för svaret Jag tror jag gör så, det är nog inte alls ovanligt att vilja ha varan så fort som möljligt
  • Pixxi
    mariahammarberg skrev 2010-04-17 20:43:26 följande:
    Får man sälja underkläder på tradera?
    Ja, men inte använda.
  • Pixxi

Går tradera bra nu?? Vad går bra? Känns som många vill vara ute och har köpt färdigt sommarkläderna. Vinterkläder är lite tidigt. Eller tänker jag fel?

Svar på tråden Traderatråden nr 16