• Pixxi

Traderatråden nr 16

Testar Prolister för första gången, funkar klockrent Så nu rullar mina auktioner ut, 1 krona utrop på det mesta... tror jag vågar

• Pixxi
    Bellevue skrev 2010-09-06 16:23:55 följande:
    Kan du mäta Vikingkängorna är du snäll?
    Japp., fixar det direkt,. har bara glömt Lägger ut det i auktionen.
  • Pixxi
    AnnaFreja skrev 2010-09-06 17:44:50 följande:
    Vissa säljare på tradera är verkligen speciella. Jag sålde en hel del kläder på loppis i helgen. En del kläder hade hål eller fläckar, det hade jag skrivit på plaggen, så att folk inte skulle bli missnöjda. Nu ser jag att en person lagt upp en del av plaggen på Tradera och skrivit "fint använt skick".

Vilka folk det finns...
    Det brukar märkas i omdömet senare. Hon blir nog inte lång livad Men visst är det trist
  • Pixxi
    maadicken skrev 2010-09-07 22:23:27 följande:
    tack

undrar om man kan skriva bara efternamn och adress på etiketten. eller M&L (jag och sonen) + efternamn eftersom jag har typ sveriges vanligaste efternamn... tänkte så jag kan använda lapparna till en del av sonens utesaker oxå.
    Jag skrev bara efternamn på våra lappar, då kan alla barn ha dom och sen funkar de på tradera.
  • Pixxi
    Mandarin skrev 2010-09-09 06:43:10 följande:
    Man kan inte komentera postivs ombömme va?

Fick ett inte så roligt
    Nej det går inte, fy vad tråkigt
  • Pixxi
    MejaKiZnic skrev 2010-09-09 10:01:55 följande:
    Godmorgon :) tre bud hitills men inte värst förvånad då de är på mina 1 kronors auktioner. Hoppas på prolistan funkar idag, tappar helt motivationen med att lägga upp auktioner vid åtta tiden när hela familjen är samlade :)

Hur går de för er andra med era auktioner
    Endel går över förväntan medans andra går sådär, men o andra sidan är det inte avslut än, ännu kan mycket hända
  • Pixxi
    Viktorsmamma skrev 2010-09-09 10:36:23 följande:
    gillar dina goretex kängor, är de bekväma? har 24.0 i andra av mina skor, jaja de får läggas i minnes iaf, har ett par som är iprincip oanvända som jag fick av lillebror (12år)som växte ur dem 1månad efter köpandet ;-D
    Tack
    Jag tycker det är bra skor, men vi har inte så mycket snö på Gotland så sonen använder helst gympaskor, året runt
Svar på tråden Traderatråden nr 16