• Pixxi

Traderatråden nr 16

Viktorsmamma skrev 2010-08-26 18:50:16 följande:
    jo de gjorde min dator med, har bytt virus program nu då de "gick ut" igår och nu hittar den inte längre några hot.

har du Norton?
    Japp!
  • Pixxi

ÅH... klantiga migSkrikandes, jag ser att ni sitter o pratar frakt, jag såg att en av mina auktioner hade aldeless för hög frakt, och jag har avslut i morgon.. inga bud, men det är inte så konstigt

• Pixxi

Äntligen verkar data viruset vara borta från FL

• Pixxi
    TonÃ¥rslisa skrev 2010-08-28 18:56:57 följande:
    Japp, nu är det en grön bock Skrattande
    Helgen är räddad
  • Pixxi
    kalmar brud skrev 2010-08-28 19:28:33 följande:
    När jag ser att någon har en hög frakt så brukar jag skicka ett mail och ge förslag på något billigare eller säga att frakten är på tok för hög
    Det tycker jag är perfekt Det är så lätt att lägga in fel frakt när man bara kopierar auktionerna efter varann
  • Pixxi
    Mamma till Simon skrev 2010-08-28 20:03:30 följande:
    men har du inga bud så är det ju bara att ändra frakten i annonsen
    Fixat Men då har nästan en vecka gått
  • Pixxi
    Ängeln 80 skrev 2010-08-29 12:46:38 följande:

Hej skulle bara kolla med er vad ni tycker om klädpaket?? Har 2säckar med barnkläder stl 50-68 och vet liksom inte vad jag ska göra med dem... Är det värt att lägga ihop lite paket eller ska jag skänka bort det??

Rena hela kläder är alltid värt att sälja, om man orkar hålla på DHL har bra gratis kartonger så det är enkelt att packa, kolla först vad som får plats sen kan man lägga ut. Stryka och göra fina bilder är viktigt Det säljer bättre.
Svar på tråden Traderatråden nr 16