• Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

http://www.emerge.se/wp-content/tradera.gif

Tråden för oss som säljer och köper på Tradera

Här samlas vi och diskuterar allt rörande Tradera genom att ge tips,råd och lösa problem tillsammans. Det är tillåtet att länka till sina egna auktioner men det bör hållas på en lämplig nivå.
    Ett tips är att lägga in en direktlänk på din presentation här på FL så kan de som vill ändå se dina pågående auktioner
    {#lang_emotions_sunny}
    Om ett paket skickat som brev har försvunnit så kan en anmälan till pts göras
    e-tjanster.pts.se/Asb/ - man kan även ringa 08-6785500

Det finns en Facebookgrupp också
    www.facebook.com/group.php

Här finns en nicklista
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b120819.html

När man säljer på Tradera kan man skicka grejer via Posten,via Schenker,DHL och Bussgods. Tradera har allt som oftast en samarbete med både Schenker och DHL vilket ger rabatterade priser.

Prolist är ett gratis verktyg som underlättar när man ska lägga ut många auktioner på gång. Finns att hämta och läsa mer om här
    www.tradera.com/help/QuestionsAndAnswers.aspx
    Väl mött!
    {#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 15:07
    Portotabell inom Sverige
    www.posten.se/c/postguideLetterDom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-21 21:31
    Det är inte längre tillåtet att göra reklam för sina egna auktioner i tråden, inte heller att ha en sidfot där man länkar till dem!
  • Svar på tråden Traderatråden nr 16
  • Medusan

Jag blev själv lite förvånad när jag skulle buda på en auktion vid lunch och upptäckte att den gick ut ett dygn senare. Då har de skjutit fram den ett dygn pga strulet.

• LitenBlomma

Jag ser inga bilder i appen, gör ni? Och sidan är fortfarande nere. Jag valde avslut nästa söndag och hoppas att de fixat allt tills dess!

• MoonFlight

Jag blir galen... fick en bok såld och jag kan inte hitta den någonstans... har letat precis överallt där den kan tänkas vara (och inte vara) och det värsta är att jag såg den igår eller tidigare idag men kan för allt i världen inte minnas vad och måste skicka den då vi åker bort imorgon... Helskotta!!!

• LitenIsa
    Viktoria123 skrev 2013-04-19 18:24:33 följande:
    Går det att skriva in kampanjkod när man laddar upp från pron?

nej, tycker dem borde fixa det.
  • Medusan
    MoonFlight skrev 2013-04-19 17:50:25 följande:
    Jag blir galen... fick en bok såld och jag kan inte hitta den någonstans... har letat precis överallt där den kan tänkas vara (och inte vara) och det värsta är att jag såg den igår eller tidigare idag men kan för allt i världen inte minnas vad och måste skicka den då vi åker bort imorgon... Helskotta!!!
    Jobbigt läge. Har varit med om det en gång med en kjol jag sålt. Var bara att förklara för säljaren och be om ursäkt och sätta tillbaka pengarna.
Svar på tråden Traderatråden nr 16