• Pixxi

Traderatråden nr 16

Phu, det var längesen jag la ut, idag orkade jag bara lägga ut några stycken. Andra auktionen jag la ut var helt ny och jag råkade lägga den under beg,Rynkar på näsan men jag har så mycket kläder o lägga ut så jag får väl lära mig eftersom

• Pixxi

Vad kallar man de jackorna som tjejer brukar ha nu? De som inte är i riktigt läder men ändå ser ut så? Konstläder ? Skinninitimation? Vad söker man på?

• Pixxi

ÅH,  jag har så många frågor just nu känner jag, varför kan jag inte komma på vad saker heter?
    Tjock tröja typ hood utan luva? Vad kallar man det?

skor som inte är converse men ser ut som det vad kallar man dom? Basketsko?

Skulle ni sälja ett par converse som är använda och har fläckar? inte några hål men fläckar?

• Pixxi

hihi.. jag trodde jag skrivit fast jag inte visste om det, bilderna var förvirrande lika

• Pixxi

Söker o kollar, hur kan man skriva skinnjacka om en jacka i konstskinn? Är det ok? det borde ju stå nånstans att det inte är äkta? Skinnjacka från Lindex brukar inte vara äkta eller hur!?Obestämd

• Pixxi

î??. Jag har också lagt ut 1 kr. Hoppas jag inte gjorde bort mig. 

• Pixxi

Jag kan tipsa om felet jag gjorde, jag trodde att det var minuter man skulle skriva in istället för sekunder när man ska skriva in mellanrummet mellan auktionerna så jag fick 3 sekunder mellan mina, skriv sekunder

Spara listan, jag låter den vara öppen ändå tills jag fått ut dom men sparar ifall datorn plödsligt stänger av eller nåt.

• Pixxi
    star67 skrev 2011-04-06 18:46:09 följande:
    ohhh nu kanske jag får 1 negativ utan att ha gjort något fel. mitt fel är att varan har fått högre bud än den är på butik, vad göra?? köpare har mailat mig och hon känner sig lurad eftersom hon såg att varan är billigare på butik och hon skrev att hon ger mig inte positev men vet inte om hon vill ge mig negative..Skrikandes
    Det låter ju helkonstigt Jag blir så nyfiken på auktionen, kan du inte skicka den på min inbox??
  • Pixxi

Jag häpnas o förvånas Man blir ju inte tvingad att bjuda eller hur !!

Svar på tråden Traderatråden nr 16