Karolina1982 skrev 2011-07-18 19:07:21 följande:
jag har det senaste halvåret haft problem att se bilder inne på Tradera? Någon som vet varför??
Har du firefox? Jag tog bort nån reklam och kunde inte se och bjuda. Men när jag la tillbaka reklamen igen så gick det.
marco skrev 2011-07-17 11:21:03 följande:
Hur går det för er med affärerna?
Tradera känns som det är på väg rakt ner i avgrunden.
Får knappt några besök på mina auktioner, på en vecka brukar dom ligga mellan 3-10 besökare.
Lägger alltid ut för en krona så det är inte ovanligt man får sälja iväg lite prylar mer eller mindre gratis.
Så jag håller på att ge upp Tradera, dom gör ju verkligen ingenting själva heller för att göra reklam för sig eller att bättra på ryktet.
För ca 5 år sen va Tradera rena guldgruvan, man fick bättre betalt där än vad man gett för sakerna nya.
Nu kan man lika gärna gå och dumpa allt i soptunnan istället.
Ska man köpa så är det många som börjat salta fraktpriserna rejält, det har väl antagligen att göra med Traderas avgifter, om man säljer för en femma så ska Tradera ha 3.38kr av dessa pengar, det är svårt att göra nån vinst då utan att göra ett påslag på frakten.
Jag har inte samvete att ta mer betalt än vad portot kostar, tar ofta mindre betalt än vad frakten går på. Man vill ju inte va allt för girig.
Jag brukar aldrig sälja på sommaren, hösten är mycket bättre

La ut några nu men vågade inte sätta 1kr eftersom det går så dåligt nu ( tror jag ) La in dem igår, har redan haft några som kollat, men jag säljer inte barnkläder.