• Pixxi

Traderatråden nr 16

Jag är så besviken över att så få har varit inne på mina auktioner. Om ingen varit inne så har ingen sett vad man har, ingen lagt till minneslistan för senare ninjning.

Men så idag så märkte jag funktionen som säkert har funnits länge. Man kan lägga till minneslista utan att gå in på auktionen. Så är det nog.. alla gjort när de sett mina Man får se positivt på det

• Pixxi
    3småttingar skrev 2011-08-24 12:38:04 följande:
    Hur packar ni vinterjackor och vinteroveraller? Skitsvårt, jag använder alltid mailingbags till barnkläder men overallen får knappast plats där :)
    De skickar jag med DHL. Bra kartonger och samma pris som posten ungefär. Dessutom kan man följa paketet på vägen som man kan med postens rekomenderat brev. Det är ju värt lite också.
  • Pixxi
    Julia Jessan skrev 2011-08-24 18:00:04 följande:
    Äntligen (!) har det ramlat in några bud iaf, inte riktigt vad jag vill ha men har ju avslutning på söndag så... 
    Jag har också avslut på söndag, flera 1:- utan bud eller ligger på nån krona. Nya saker Jag får stå mitt kast, hörde att många sa att det gick så bra... inte för mig tydligen.
    Som tur är så är det några dagar kvar till söndag.
  • Pixxi
    Jessika82 skrev 2011-08-24 18:25:59 följande:
    Jag fattar det inte... Har till och med tagit highligt.... Bara 13besökare... Hmmf
    Jag löste det mysteriet igår. Man kan se auktionen, lägga den på minneslistan utan att gå in på auktionen.. många ninjor kanske som kommer sista timmen
  • Pixxi

Avslut i kväll.
     Har flera auktioner utan bud och utrop på 1:- en del nytt. Tur att några går bra och man kan se på helhetssumman.

• Pixxi

Jag har aldrig testat blocket när man ska sälja kläder, barnvagnar jag testat och det tar väldigt lång tid

Appropå Tradera, trodde att man skulle få mer än några kr för fina muddjeans Tyst

• Pixxi

Låter konstigt tycker jag Plagget kan ju ha fastnat i något i köparens tvättmaskin

• Pixxi

Nu börjar mina avslut, fram med turen och lite popcorn så blir det nog en bra kväll

• Pixxi
    charmmiss skrev 2011-08-30 22:17:06 följande:
    ett fynd!! den modellen är jättefin!
    Tack
Svar på tråden Traderatråden nr 16