Inlägg från: MariaJuj |Visa alla inlägg
  • MariaJuj

Traderatråden nr 16

h80 skrev 2010-06-15 22:17:12 följande:
    bara jag som tycker att det går dåligt på tradera nu??
    Jag tycker det går bra med tanke på vad jag lagt ut Skrattande, inget märkes direkt men det säljs...
  • MariaJuj
    Jag tycker det går bra med tanke på vad jag lagt ut Skrattande, inget märkes direkt men det säljs...
  • MariaJuj
  • MariaJuj
    h80 skrev 2010-06-15 22:35:30 följande:
    men oj, vad många gånger du svarar Glad
    tryckte en gång men nätet hängde sig av någon anledning o ser ut som datorn då levde sitt eget liv....var inte min mening haha Skrattande
  • MariaJuj
    AnnaFreja skrev 2010-06-15 22:45:46 följande:
    Jag brukar ha mellan 20 och 22.
    alltid bra om barnbidraget kommit =) Sen tid på kvällen är super för då har man ju tid till att sitta och fynda vid datorn. Kanske en del har även på dagen men själv lägger jag mest den tiden på kvällen när man sitter i lugn o ro utan "alla måsten" ....
  • MariaJuj
    Jontesfru skrev 2010-06-15 22:49:46 följande:
    ja hon vet väl bäst... eller tror hon på det själv? Alltså det går ju inte o säga så bestämt. Visst det finns MASSOR med kopior men 95%? Hon kunde likagärna skriva 96%. Märkligt
    vill väl övertala med sin annons att äkta är bäst =) hehe en del är roliga, synd hon missade ange källen Oskyldig
  • MariaJuj
    Sommarlöv skrev 2010-06-15 22:50:12 följande:
    Hade den tiden sist på mina auktioner, en söndag. Det var väldigt fina kläder. Bra märken som man brukar få mycket för, och jag har bara positiva omdömen, och jag var inte så nöjd efter auktionernas slut. Sålde bla en nästan oanvänd Villervalla luvtröja för 66 kr. Har sett folk som fått nästan det dubbla. Fattar inte varför?
    Har du någon annons ute nu? Länk?
  • MariaJuj
    AnnaFreja skrev 2010-06-15 22:52:26 följande:
    Jag menade klockan 20-22. Hihi. Men jag brukar lägga avsluten omkring barnbidrag/löning.
    hehe så kan man tolka när man är så trött så man borde ha nannat kudden för ett tag sedan egentligen Flört
  • MariaJuj
    milizza skrev 2010-06-15 22:54:39 följande:
    Hej tjejer

Vann en auktion jag var såååååå glad över. Ett par rosa converse till min 3 åring.

Fick hem skorna idag, och vart så jäkla besviken. Trasiga smutsiga kopior.

När jag mailar säljaren skriver hon "
    Hej,
    Trist att du känner så som du gör.
    Precis som det stod på Tradera så är de inköpta i Kina, och där är det ibland svårt att veta vilken kvalitet man får.
    Hur sjutton ska jag veta att det är kopior för att dom är köpta i kina??? Alla converse är gjorda i kina!!

Har jag rätt att bli sur och tycka att det är helt fel???

Usch vad tråkigt, hur ser hennes omdömmen ut? Tiittade själv på ett converse åt min dotter precis, men nu blir jag lite osäker om jag ska lägga bud, bilden ser ju jättefin ut, men men Cool kanske bättre köpa nya, fast de växer ju ur dem sååå fort!
  • MariaJuj
    milizza skrev 2010-06-15 23:03:36 följande:
    Mriajuj:

Hon hade bra omdömen. Men dom flesta var på saker hon köpt.

Tror begagnade är bäst..köpte ett par vita nya för ett tag sen. Gjorde liiite ont i mitt hjärta när hon glatt traska ner i en lerig pöl
    Rynkar på näsan tråkigt med sådana säljare som har taskig attityd!
    Sugen på ett par rosa åt min 5 åring, 3-åringen har andra krav, ska vara blommor eller glitter eller någon knasig färg hahah annars blir skorna mer eller mindre bara stående, är ju inte det lättaste att övertala henne om att de "nya" skorna är finare hahaha (när hon väl själv bestämt sig för att inte tycka som sin mamma)Glad
Svar på tråden Traderatråden nr 16