Inlägg från: star67
|
-
-
nej men undar finns någon kampanjkod???Scruffy skrev 2011-11-20 17:56:21 följande:Kan man använda pro-list och lägga upp annonser med kampanjkod?
Har massvis med kläder som ska ut ikväll. -
oj då jag har missat den, fick ni den via mail??Luktärten skrev 2011-11-20 19:50:44 följande:Mellan den 19-20 november får du 50 % rabatt på provisionen på upp till tio (10) prylar du lägger upp. Uppge kampanjkoden ”NOVEMBERREA” på säljsidan när du listar dina objekt och tjäna mer pengar än vanligt på din försäljning
Man ska kunna få en gratisannons också om man hittar julbocken på Traderas sida. Jag har inte lyckats, någon annan kanske har? -
tack så mycket för koden. har lagt några jag med.
-
jag sålde ett par strumpbyxor helt nya för 23 kr + 12 kr frakt, men dem var fel storlek, hur hade ni gjort?? jag skriv 74 men den var 62/68.
-
jag har skickat den:Smilla1976 skrev 2011-11-22 06:09:21 följande:Hur menar du? Har du redan skickat dom eller ska du?
Jag hade mailat och bett om ursäkt och undrat om köparen fortfarande var intresserad (troligtvis kanske denne inte är det eftersom de är mkt mindre)... om jag hade skickat dom hade jag mailat och sagt att hon får skicka tillbaka dessa och få pengar och fraktkostnaden tillbaka... -
jag mailade henne ifall om hon vill behålla dem så att hon får dem för 1/2 priset av vinnande bud och det vilje hon.
-
avslut om 50 min får se hur går dem idag!!
-
snart ska firar min födelsedag hoppas att auktionena går bra annars många av dem är jäåtte dåliga.
-
ja det är 12 kr som gäller, men är det frakt verkligen 36 kr! jag tycker att man bör betala ifall om man har vunnit vara för ett litet summa, så att säljare inte betala själv frakt också + att varan är nästan gratis!! men det är en moralisk sak, annars reglarna är så det som står på auktionen.Snoppan skrev 2011-11-28 00:16:33 följande:Om en säljare har skrivit 12 kr i frakt visst måste hon sälja varan för det jag budat hem den för plus 12 kr och inte kan hon väl ändra sig sen till 36 kr i frakt i vinnarmailet?