• Lilla

järfällatråden 9

tip: mysigt med påskris! Maken är grymt allergisk, men jag är lite sugen på att ha påskris utomhus.

Fy vad trött och slut jag är idag. Huvudvärk, foglossningsvärk, matthet och har städat.   Hoppas det blir riktigt skoj med kompisarna som kommer. I kväll kommer avlöses de av svärföräldrarna som ska sova här en natt.

• Lilla

Tack för alla grattis!

Mirix: vi är gifta. Gifte oss 17 juli 2004, men vi förlovade ju oss fortfarande den 27 mars 2002 så det kan vara värt att komma ihåg i alla fall. Skoj med 80-talsfest! Blir det foton på FB sen?

Nu har våra Uppsalakompisar åkt hem. Vi har haft en rolig och intensiv dag tillsammans. Farmor och farfar kom för en timme sen och snart blir det middag. Maken lagar indiskt. De doftar så gott!

annhan: hoppas det kommer riktigt många intresserade på visningen i morgon!

Jag skulle också vilja jobba närmare hemmet, men det är ju helt hopplöst att få ett jobb här verkar det som. (de går oftast internt)

• Lilla

Flingan: vilken skillnad det var mellan G och I. Hon var 45 cm lång och vägde 2680 gram.

• Lilla

Suck. Svärmor tycker att jag gått upp mycket i vikt. Hon frågade hur mycket jag gått upp och jag svarade 10 kg (är i v.30). Ja, jag förstår det... sa hon då. Sen frågade hon hur mycket jag gick upp med Idun totalt. 12 kg sa jag. Ja, 12 kg är ju idealiskt tyckte hon då. Och det finns ju inte en chans att jag hamnar på 12 kg denna gång. Har ju 10 veckor kvar. Men vadå, 10 kg i vecka 30 är väl inte så himla mycket? Jag väger nu 64 kg. Blev lite sur faktiskt. Jag frågar ju inte vad hon väger liksom.

• Lilla

Tack för medkänslan annhan! Jag håller tummarna för er i morgon!

• Lilla

Utteröga och stora syster: stackars era sjuka barn... Jobbigt för alla. tip: hoppas du fått tag i BM!

• Lilla

Flingan: jag är också inne i en tröttperiod... (lite som i början av graviditeten) Men du verkar vara ännu tröttare. Bra att du kan vila i alla fall och skönt att huvudvärken är borta!!

• Lilla
    {#lang_emotions_flower} Jessi: grattis till lilla tjejen! {#lang_emotions_flower}

Matglad: oj då, vad synd att V inte ville gapa hos tandläkaren... Skoj att höra att skidhelgen var lyckad!

Utteröga: det är jättebra att fråga varför de inte valde dig när du blir refuserad. Då vet du förhoppningsvis vad du kan ändra/betona/visa mer av vid nästa intervju. Jag håller tummarna för dig!
  • Lilla

Mirix: men åh grattis! {#lang_emotions_smile} Vad roligt! Hur mår F? När har ni bf?

Jag var till sjukgymnasten för andra gången i eftermiddag. Fick massa nålar. Och några övningar.

Flingan: tycker du att akupunkturen hjälper dig i längden eller bara för stunden? Jag ska också til BM i morgon!

• Lilla

Utteröga: apropå jultomten så vill I att jag berättar om julafton nästan varje kväll när hon ska sova.

Svar på tråden järfällatråden 9