• Lilla

järfällatråden 9

Flingan: jag har inboxat vägbeskrivning till lekparken till dig.

• Lilla

Matglad: jag kommer också parkera hos dig/på din gata. Jag klarar inte att gå trots att det är så pass nära...

tip: skickar vägbeskrivning till dig.

• Lilla
    {#lang_emotions_flower} umeafia: stort grattis till er lilla Emil! Vad snabbt det gick. Hoppas allt gick bra och njut nu av första tiden som småbarnsförälrar! {#lang_emotions_flower}
  • Lilla

Jag tar med en liten kaffetermos och lite mjölk om ni vill ha. Har tyvär inga kakor att ta med till...

• Lilla

Matglad: jag har packat ryggsäcken med tonfisksallad, så vi ska äta i parken. Det ser Idun fram emot. Vi åker om 5 min.

• Lilla

Mirix: hoppas det gick bra på UL!

tip: hur gick det för dig?

Tack för idag Matglad och Flingan! Kul! Synd att ni andra inte kunde komma, men nästa gång kanske. Idun sover nu lite spontanmiddag i soffan. Ska väcka henne så hon kan somna i okej tid i kväll. I morgon är det dagisdags igen. Jag sitter och smaskar på godis jag hittade av en slump i min väska (hade helt glömt bort det) och har precis bokat tid för TBE-vaccin på Barkarby vårdcentral.

sarunia: välkommen till tråden! Hoppas ni ska trivas i Kallhäll! Var bor ni nu? Jag bor i Skälby och vet tyvärr inget om dagmammor. Vår 3-åring går på förskola här i Skälby. Jag väntar andra barnet med bf 10 juni. Har du känningar? Jättenära bf för dig nu ju! Spännande! Lycka till!

Ok, ska väcka I nu!

• Lilla

tip: vad skönt att höra att det var bra med dig och bebisen! Vi får boka in en ny lekdejt snart. Är det soligt elelr i alla fall uppehåll funkar det ju utmärkt att ses ute i en lekpark. Jag och I har aldrig provat den stora i Källhäll t.e.x.

utteröga: ja, hoppas det går bra med operationen! Blev det nåt kolonilottsarbete i helgen förresten? Hur mår du idag?

Flingan: hoppas de tre närmsta veckorna går fort!

Hick, hick, hick är det i min mage just nu.

• Lilla

Matglad: 3 kycklingar i ugnen låter ju superbra! Hur gör du med dem? *Recept*

Svar på tråden järfällatråden 9