järfällatråden 9
Flingan: jag har inboxat vägbeskrivning till lekparken till dig.
Flingan: jag har inboxat vägbeskrivning till lekparken till dig.
Matglad: jag kommer också parkera hos dig/på din gata. Jag klarar inte att gå trots att det är så pass nära...
tip: skickar vägbeskrivning till dig.
umeafia: stort grattis till er lilla Emil! Vad snabbt det gick. Hoppas allt gick bra och njut nu av första tiden som småbarnsförälrar!
Det ska bli kul att ses idag tjejer!
Jag tar med en liten kaffetermos och lite mjölk om ni vill ha.
Har tyvär inga kakor att ta med till...
Matglad: jag har packat ryggsäcken med tonfisksallad, så vi ska äta i parken. Det ser Idun fram emot.
Vi åker om 5 min.
Mirix: hoppas det gick bra på UL!
tip: hur gick det för dig?
Tack för idag Matglad och Flingan! Kul!
Synd att ni andra inte kunde komma, men nästa gång kanske. Idun sover nu lite spontanmiddag i soffan. Ska väcka henne så hon kan somna i okej tid i kväll. I morgon är det dagisdags igen. Jag sitter och smaskar på godis jag hittade av en slump i min väska (hade helt glömt bort det) och har precis bokat tid för TBE-vaccin på Barkarby vårdcentral.
sarunia: välkommen till tråden!
Hoppas ni ska trivas i Kallhäll! Var bor ni nu? Jag bor i Skälby och vet tyvärr inget om dagmammor. Vår 3-åring går på förskola här i Skälby. Jag väntar andra barnet med bf 10 juni. Har du känningar? Jättenära bf för dig nu ju! Spännande! Lycka till!
Ok, ska väcka I nu!
tip: vad skönt att höra att det var bra med dig och bebisen!
Vi får boka in en ny lekdejt snart. Är det soligt elelr i alla fall uppehåll funkar det ju utmärkt att ses ute i en lekpark. Jag och I har aldrig provat den stora i Källhäll t.e.x.
utteröga: ja, hoppas det går bra med operationen!
Blev det nåt kolonilottsarbete i helgen förresten? Hur mår du idag?
Flingan: hoppas de tre närmsta veckorna går fort!
Hick, hick, hick är det i min mage just nu.
Matglad: bra gjort med handlandet!
Matglad: 3 kycklingar i ugnen låter ju superbra! Hur gör du med dem? *Recept*