järfällatråden 9
KUL att du är hemma igen, Elin!
Är det någon som vill ses nästa onsdag? Jag har båda barnen hemma.
KUL att du är hemma igen, Elin!
Är det någon som vill ses nästa onsdag? Jag har båda barnen hemma.
Mumrik: varför koppar istället för hormon? På vilket sätt är det bättre? Har alltid ätit p-piller eller minipiller förut men vill prova nåt annat tror jag.
Flingan: hur gick det idag?
Steffi: hur gick det med fotograferingen? Hur trivs Hans på förskolan? Tor trivs bättre och bättre. Känns skönt! Rut: har Linus varit på förskolan idag? Hur är det med alla? Vi får sätta fart på tråden igen.
tip: jag jobbar 92,5 % (dvs 37 h/v).
Flingan: grattis och lycka till i morgon! Kram!
Flingan: spännande, spännande! Men hur blir det med jobbslut och jobbstart?
I helgen blir det kalas här. Vi ska fira makens bror som fyllt 40 år och makens pappa som snart fyller 70 år.
Vill önska er alla en bra helg!
Vad har ni för planer? Vi har ju svärisarna här. De kom igår. Idag blir det tårta och lunch (i mvänd ordning) med dem och makens bror med familj. Ska bli kul! Hoppas bara min dumma huvudvärk försvinner snart. Natten var jobbig. Tor vaknar och vaknar på nätterna gen. Hänger väl ihop med förskolestart antar jag. Men det braiga är att han trivs bra där och har anpassat sig fint till förskolelivet.
Ok, han r fortfarande lessen vid lämning, men det går snabbt över och sen är han glad och busig hela dagen enligt personalen. Känns skönt! Oj, nu river han lektältet! Måste gå!
Flingan: vem är sjuk? Krya på! Mår du själv bra då?
Jessi: allahyresvardar.se Logga in med ditt Facebook konto. Såg detta i Metro idag.
Flingan: jag mår bättre. Inte lika stressad men helt bra är det inte. Jag står i Kungsängen och väntar på sent tåg till Bålsta. Kom bara hit med förra tåget. Det verkar vara helkaos efter stopp tidigare idag.
Tyvärr inte Jessi.
Mee86: vi tycker att Ormbacka förskola är bra. Ligger i Skälby.
Krusbär: vi har våra två barn på 1,5 år respektive 5 år på Ormbacka och är nöjda.