järfällatråden 9
Hej hopp!
Idag har jag varit en sväng hos BM, eller jag fick sitta där i TVÅ timmar.... gjorde glukosbelastning och hade inte fattat att det tog så lång tid.... Men hade mange med mig iallafall så det var ju trevligt med lite sällis.... Jag har iallafall bra sockervärde, låg på 4.2 fastande och 8.4 två timmar efter världens äckligaste sockerdrink.... det är tydligen bra!
Sen åkte jag hem och sooooooov. Nu måste jag försöka ta tag i hur rörigt det är här hemma, det bara måste vara städat i påsk.... annars går jag under totalt....
vad gäller påskpynt så har vi inget, där vi bodde förut hade vi en stor forsythia (tror jag) i trädgården och den brukade jag ta in kvistar av och låta dem blomma, det var vårigt och underbart, tror jag ska föraöka köpa en sådan och plantera här i trädgården i sommar faktiskt...
Mirix: Åh vad söt hon är!! Och åh vad pysslig du är!!
Utteröga: Flodhäst är du INTE! Vet dock hur det känns, spelar inte så stor roll hur man ser ut när det bara stramar och man inte är som man brukar....
LillaT: Ha svårt att tror att du såg ut som en flodhäst! Skönt att det gick bra hos BM iallfall.
städa lungt nu tjejer och ha en fortsatt trevlig askonsdag!