järfällatråden 9
nu ska jag sova ngra timmar..... hoppas på att jag är en gladare Elin när jag vaknat....
nu ska jag sova ngra timmar..... hoppas på att jag är en gladare Elin när jag vaknat....
Ush nu har jag sovit i nästan två timmar, ätit lite och mår ändå inte bättre...... Blä!!!! Jag mår illa, svettas och är trött..... blä blä blä!!!!
ok nog gnällt..... jag går och lägger mig en stund igen.....
LillaT: Det är gravidbyxor, som går upp över magen. För att vara mysbyxor är det rätt snygga. Sköna dessutom. Vi kanske kan ses ngt i nästa vecka, så får du se dem? hur jobbar du då?
Hej hopp!!
Tittar in en sväng från landet. Sitter här och hoppas på att G ska somna framför tvn, så att jag kan ta två citodon och sooooooooova ngra timmar. VÅgar inte ta dem när jag sover med G.... Jag har så jäkla ont nu att jag inte vet hu jag ska stå ut!! Idag fick pappa lyfta mina ben in i bilne....det gör visserligen lika ont som att göra det själv, men det går fortare..... blä..... Ja ja, nog gnällt, om en månad kommer hon ut!
annhan: låter skumt!! Men säger som de andra, ring ring ring ring och ring!! Och skriv upp vem du pratar med vilket datum och vad den personen säger!
utteröga: Stackars stackars dig som år dåligt!! Men skönt att du får allt upkollat! Tänker på dig!
syster: Härligt med grill och vinkväll! Men förstår att du blev lite seg efteråt....
ang klippning så har vi snaggat G två gånger om året sedan han var typ ett år... det är inte så snygt men praktiskt. Iår var han dock så duktig och satt still så Mange fick till en riktigt snygg frisyr!
annhann (igen): Vad gäller dop så är det väl typ fint utan att vara överklätt..... hm... ja det var ju till mycket hjälp.... men så här i vårtider så en ljus kjol och en snygg skjorta/blus/top till, men snygga skor.... eller snygga byxor, med en fin tunika till? Jag ska på dop den 13:e maj och då får jag väl ta på mig det jag kommer i.... ja... som inte är mjukiosbyxor då.... för det är annars var jag bor i numera.....
kommer inte in på facebook.... ÄR det ngn mer som har problem?
Nu fukar mitt facebook igen! Men det är drygt när det strular!!
utteröga: Fy vad jobbigt det låter, jag är benägen att hålla med din sambo.... kanske ska du ringa till akuten? Sådär kan du ju inte ha det! Krmara i massor!! och vad skönt att ni fick så mycket för vagnen!
LillaT: Ta det lugnt med nu!! Men jag förstår att det är härligt att få iordning trädgården.
Härpå landet har vi just ätit sushi som mamma gjort, det var mycket gott, men jag får no halsbränna om ett tag av wasabin, men det är det värt!
LillaT: Ja halsbränna är inte ku, hr knapras det gaviscon för fulla muggar.
marina: Ska testa! tackför tipset!
AnnaLind: Jobbigt att inte sova.... jag vet hur det är.... vlken vecka är du i nu?
annahn: Lycka till med kommunen idag! Du får rapportera sedan!
syster. Toppen med cykeln! Annars har min man en som bara står.....
LillaT: vilken rolig väckning!! Är I helt torr?
Här hemma har vi haft en skönmorgon, Gustav sov länge och eftersom vi skulle till logopeden vid nio så fick han sova! Väkte honom vid kvart i åtta för att han skulle äta lite frukost. Hos logopeden gick det jättebra,fick nya tecken och pratade mycket om vad det nnebär att öva, att man faktiskt inte behöver sitta ner i femminuter och ÖVA utan att det är fullt tillräckligt som vi gör och ntegrerar tecknen i vardagslivet. Gustav var så duktig och fick en glass efteråt, han trode knappt sina ögon!! Roligt! sen lämnade jag honom på fsk, och nu har jag ätit lite lunch och nu är det soooova ett par timmar som gäller!
Kram på er!
Annika: fy vad jobbigt!!! Önskar att jag kunde göra ngt!! Hittade de inget fel på magen då?
LillaT: Härligt att de kommer till användning.... man kan säga att de byttes mot en pizza, för det var vad jag köpte till middag för den därfemtiolappen igår!
AnnaL: (förkoratar lite ) Skönt att shoppingnerven funkar iallfalll
Det kan fåvem somhelst på bra humör!
mirix: Vad bra att de är snälla mot dig i klassen!! Och vad roligt att titta på hus!! Tittar ni häromkring? Passa på och njut av din egodag nu!!
syster: Är du säker på att han har den? Han kansk ebarar fejkar för att slippa höra mammas tjat? Hoppas det går bra iallafall!
Jag har vrit på akupunktur och nu ska jag sova, borde åka och köpa blöjor till G för de är i princip slut på fsk, men jag orkar inte.....får skicka med ngra extra i morgon bara och såf år jag handla då istället.... Nu ska jag betala räkningar och sedan blir det sängen!
Mirjam: Altså han fårblöjor på fsk, men de köper ju in "standard" stl, och de är fr små för G så vi köper egna och lämnar kvitto till dem, och får pengar tillbaka.