-
Det har jag redan. Du får se om du fått det. Heter Ewa men har ovanligt efternamn så jag skriver inte det här om det är OK. Hur gammal är din man? Min är född -70 med en syster som är född -68. Själv bodde jag bara 2 år i Hovmantorp innan det blev Skåne igen för mina föräldrar.Waimea skrev 2010-12-30 10:44:22 följande:Så bra! Skicka ett meddelande till mig så att jag kan hitta dig också..
Jag är född i Dalarna så jag är ingen inföding på något sätt, men min man är.. 
-
Gott nytt år allihopa ♥
Julmust: Kanske ni kan lösa avvänjningen med att ni tar ett par dagar var så du slipper vara ensam om det. Det är ju oerhört påfrestande att ta den striden.
Jag hade vilodag igår för nacke/axelns skull och idag blir det nog också lungt! -
Waima: Har lagt till dig som joggkompis

Hade planer på jogg i fredags, men hann inte. Igår blev det lugnt MEN idag är det dags för 2011 - ska nu bara komma tills kott. Man kan inte klaga på vädret här i Malmö = ca -1, sol och snön är borta från cykelbanorna.
-
Hur hittar jag dig Moe och isold?m o e skrev 2011-01-02 12:04:19 följande:Kulta och isold: nu har jag hittat er på jogg. :) Jag letar bra tävlingar till 2011. Ett par millopp hade jag tänkt och så skulle jag vilja få till en halvmara. -
Blev en kortrunda på 4 km i solen. Hann inte mer, men det kändes bra
-
Fick ditt meddelande, men såg ej att du lagt till mig, ska kolla igen
Åh NY Marathon. Hade gärna, men måste klara en halvmara först! Grannen reste och sprang med dom. Fungerade bra. Är det inte de som "Hela Sverige springer" programmet åkte med? -
Moe: Jag ser dig inte som joggkompis, men har skickat dig ett meddelande så jag lägger till rätt person.
Isold, hittade dig. Jag skickar dig ett meddelande med mitt namn - ovanligt, vill inte skriva ut hela här. -
Mailen, det såg jag inte. Det hade ju varit kul!m o e skrev 2011-01-02 18:59:27 följande:Kulta: Det är milen, inte maran.
-
Provade att springa då det var mörkt idag. 4,6 km. Gick bra och kändes inte så mörkt n'r man väl var där ute. Springer ju längst vägen och lyckts stolparna ger bra ljus
-
Jag satsar på Malmö halvmarathon i augusti.
Första gången så det känns bra att man har hela sommaren på sig
Här snöar det igen! Suck!