Löpartråden 13
Jag tror jag kör på vatten som vanligt och om jag måste sportdryck.
Jag tror jag kör på vatten som vanligt och om jag måste sportdryck.
Idag är det dax! Jag är grymt nervös. Manundrar vad man gett sig in på egentligen! Ja ja...
Grattis PerG. Härligt!
Jag överlevde
Klarade mina tre mål: Fullfölja, springa hela tiden och komma under 2:30 - och detta trots att halsflussen försökte lägga fälleben för mig! Jag kom i mål på 2:23:10
Är nu trött och har ont överallt!!
Tack! Kroppen mår bättre idag och jag ser redan fram emot nästa gång
Frågan är nu när man ska göra sin första jogg, hur länge ska man vila? Hur brukar ni andra göra som springer långt? Tips?
Gick en runda idag men har så grym träningsvärk i låren så det får bli vila ett par dagar till.
Strechar, strechar och strechar...
Göeborgstjejen: Vad rehabar du? (sorry - glömt)
Känns liite bättre idag (peppar, peppar). Mannen kommer också hem efter sin konferens så nu får jag en chans att gå en runda och förhoppningsvis funkar det. Provar nog också ett par löpsteg om det inte gör ont när jag går.
Jag funderade på IForm loppet här i Malmö (nästa tisdag) men då jag har ont vågar jag inte ens anmäla mig till 5 km då jag inte kan garantera att jag kan gå den sträckan. Väntar tills nsta vecka innan jag bestämmer mig.
Har lite dålig koll (Sorry!). Är det fler från Malmö här i tråden?
PerG: Vad ska man ha i vilopuls då?
PerG:Mannen har en Garmin305. Den verkar dock inte gilla mig då den aldrig hittar sateliten då jag använder den eller envisas med att fråga om jag är inne eller ute! Har nu köpt ny mobil och laddat mer Runkeeper på den.
Igår blev det famman för första gången sedan halvmaran. Tog tid med vila + rehab. Kändes bra - tog det dock lugnt
Sugen på att springa imorgon igen.
Shit vad ni skriver man hinner ju inte med om man inte tittar in varje dag
härligt!
PerG: Midnattsloppet. Låter häftigt. Är det det? Finns i Stockholm vet jag men finns det på andra ställe?
Sprang och fick massage på arbetstid igår - helt ok. Sprang i skogen (springer vanligtvis vid havet i Malmö = platt) vilket var lite kuperat. Jobbigt men härligt!
Här i Malmö ska en löparförening ha gratis träning nere vid ribban (vid havet). Har anmält mig och tänkte se om det var något för mig. Hoppas inte de ska juxa med mitt löpsteg då det var pga av träff med löpcoach förra hösten som jag fick så ont i benhinnorna.
Bra väder för joggning i helgen