Löpartråden 13
Idag ska mannen springa MalmöMilen. Jag måste ta hand om dottern då vi inte har möjlighet till barnvakt så jag får springa min mil imorgon i lugn och ro. Det ska regna här idga också så jag är väl inte allt för avis på honom
Idag ska mannen springa MalmöMilen. Jag måste ta hand om dottern då vi inte har möjlighet till barnvakt så jag får springa min mil imorgon i lugn och ro. Det ska regna här idga också så jag är väl inte allt för avis på honom
Blev sjukt inspirerad och avis då mannen sprang MalmöMilen igår. Han slog sitt personbästa och allt ![]()
Gjorde en egen mil idag: 58.30. Mycket nöjd OCH trött! Hoppas benhinnorna inte säger ifrån imorgon!
3 dagar till Halvmaran!!
Blev av med benhinneprobelmen (peppar, peppar) men för tre veckor sedan fick jag halsfluss! Nu vet jag inte riktigt hur det ska gå. Igår började den falska ischiasnerven att pöka också...
Skriver som Jesse: Känner mig inte så stark längre, men kanske det är rampfeber. Får hoppas på det!
Gaby: Malmö
Vilken tid fick du?
Mitt första så jag är glad om jag bara tar mig i mål! Hoppas kunna starta och kunna jogga hela tiden!
Wow! 1:58 - skit bra! Grattis.
Som tur är Malmö relativt platt :)
Ni som sprungit långa lopp:
Hur laddar ni matmässigt de sista dagarna och samma dag?
Kattstugan: Alla praar så mycket om att man ska äta massor med pasta dagarna innan och t om till fukost på löpardagen. Jag känner lte som du. Jag sprang 15 km ett par timmar eter frukost en dag och det vr inga problem.
Det är ju inte så attt jag tar ut min fullständigt för att en bra tid utan mer vill ta mig runt!
Dricker ni vatten eller sportdryck under loppet? Har hört att sportdrycker och gel kan ge problem med magen!