• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • lottalinda

Kaks kostar 250kr nu på Kappahl. Fanns 104 i både rött och svart i Norrtälje idag. Själv skulle jag ha en i 86 i rött och det fick jag. Åhlens hade med overaller i många färger för 200kr i Norrtälje. I Solna hade de inga på rea igår.

• star67

någon vet var kan man köpa en brio spis röd billigare?? en sånt .
  • star67
    charmmiss skrev 2011-01-29 19:32:36 följande:
    Star67

överskottbolaget, coop hade oxå på rea. kommer ej ihåg priserna
    oky ska kolla på coop tack.

någon frågade om små kalsonger jag säger att åhlens har super små kalsonger stl 86/92 men jätte små i stl de med cars och nu de är på rea 3 st för 25 kr.Glad
  • ÖNadja

Ni som har barn som är ca 108 cm långa, vilken storlek har dom på overallen?

• Bubba80
    star67 skrev 2011-01-29 19:27:21 följande:

någon vet var kan man köpa en brio spis röd billigare?? en sånt .
    Coop där jag bor hade för 199:-
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mamma till världens finaste Filip & Emil ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • star67
    Bubba80 skrev 2011-01-29 21:55:40 följande:
    Coop där jag bor hade för 199:-
    oky tack 
    finns på br såna? såg inte att de har på hemsida. vad kostar de där om det finns??
  • ZZ12
    lottalinda skrev 2011-01-29 19:20:34 följande:
    Kaks kostar 250kr nu på Kappahl. Fanns 104 i både rött och svart i Norrtälje idag. Själv skulle jag ha en i 86 i rött och det fick jag. Åhlens hade med overaller i många färger för 200kr i Norrtälje. I Solna hade de inga på rea igår.
    Åh, tack!

Ngn som sett KAX-overaller någon annanstans i stl 104 i stockholmsområdet???

Undrar också om ni kan rekommendera KAX?  Ngn som också haft POP som kan jämföra....? 
  • Moonlight83

Nu hänger jag inte med,har alla coop börjat med halva rea priset eller bara vissa`?Någon som vet hur det är i Linköping/Norrköping?

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2