Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
Mina två yngsta barn har vuxit 1 cm i veckan och gått upp mellan 300 och 400 g i veckan första månaderna, så jag hade absolut satsat på en 74 om den ska vara till sommaren! ![]()
Det blir säkert bra!!
Ngn som sett halva-rea priset på Friends overaller på COOP i stockholm-området??
(nu börjar man bli lite snål, sett overaller för halva dvs 375:-, men halva-halva är ju trots allt bättre
.....)
Jätte fina hyllor men ganska dyra faktiska, undrar om någon vet var kan man hitta något liknande hyllor till barn rum fast billigare, vägghylla eller golv också går bra. jag såg en gång en gålv hylla någon gång för 69 kr eller så men mins inte var det var om det var netto, Oöb, lidl, eko.?!! jag tycker att hyllor är bättre än låda till leksaker.
www.mio.se/Sortiment/Hall/Ovrigt/Flower/Vagghylla2/?p=1
va ireterad man blir brio kök var för 399 kr på coop, hennes farbror fick köpa en idag på hennes födelsedag, tycker inte att den värde 399 kr, 199 kr kanske var bra, de hade en annan hellokitty kökset jag tyckte den var roligare 299 kr står ordpris 599 kr , kanske jag hade bytat men tyvärr fick inte kvitto. tror ni coop byter utan kvitto eller jag behåller denna vad tycker ni??? www.shoppinggatan.se/leksaker/dockor/hello_kitty_kok/visa
det är en sånt hon fick. www.dodde.se/kategori/hemmalek/brio-rod-spis.html