• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Ekorrfamiljen

Mina två yngsta barn har vuxit 1 cm i veckan och gått upp mellan 300 och 400 g i veckan första månaderna, så jag hade absolut satsat på en 74 om den ska vara till sommaren!

Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • star67
    ZZ12 skrev 2011-01-30 13:01:07 följande:
    Då röstar jag för 74!  De kan väl nästan vecka 1 cm på 1-2 veckor???!!  (minns inte exakt hur min skrutt växte, men det gick rasande fort!!!)  Och om du inte ska använda den på nån månad så skulle jag nog dra till med 74...
    Men iallafall 68!
    Rapportera gärna vad det blev för stl sen!  
    JAG TOG 62 DET VAR SISTA SOM VAR KVAR SKA TILL BUTIKEN SEN OCH PROVA HUR DEN SER UT! OM DEN BLIR FÖR LITE SKA ÄNDRA TILL STL68. HAN HAR STL 68 PÅ VANLIGA KLÄDER MEN OVERALLER BRUKAR VARA LITE FÖR STORA + ATT JAG HAR EN I STL 68 SOM ÄR LITE STOR.
  • ZZ12

Ngn som sett halva-rea priset på Friends overaller på COOP i stockholm-området??

(nu börjar man bli lite snål, sett overaller för halva dvs 375:-, men halva-halva är ju trots allt bättre .....) 

• star67

Jätte fina hyllor men ganska dyra faktiska, undrar om någon vet var kan man hitta något liknande hyllor till barn rum fast billigare, vägghylla eller golv också går bra. jag såg en gång en gålv hylla någon gång för 69 kr eller så men mins inte var det var om det var netto, Oöb, lidl, eko.?!! jag tycker att hyllor är bättre än låda till leksaker.
    www.mio.se/Sortiment/Hall/Ovrigt/Flower/Vagghylla2/?p=1

• star67

va ireterad man blir brio kök var för 399 kr på coop, hennes farbror fick köpa en idag på hennes födelsedag, tycker inte att den värde 399 kr, 199 kr kanske var bra, de hade en annan hellokitty kökset jag tyckte den var roligare 299 kr står ordpris 599 kr , kanske jag hade bytat men tyvärr fick inte kvitto.  tror ni coop byter utan kvitto eller jag behåller denna vad tycker ni??? www.shoppinggatan.se/leksaker/dockor/hello_kitty_kok/visa

• Scarlett77
    star67 skrev 2011-01-30 13:14:06 följande:
    JAG TOG 62 DET VAR SISTA SOM VAR KVAR SKA TILL BUTIKEN SEN OCH PROVA HUR DEN SER UT! OM DEN BLIR FÖR LITE SKA ÄNDRA TILL STL68. HAN HAR STL 68 PÅ VANLIGA KLÄDER MEN OVERALLER BRUKAR VARA LITE FÖR STORA + ATT JAG HAR EN I STL 68 SOM ÄR LITE STOR.
    Jag köpte en 68 till min tjej som ligger på stl 62/68 nu, men den var för liten!! Den va också från lindex så jag tror deras overaller är lite små.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2