• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • sophiie
    Waitmstar skrev 2011-01-28 18:25:16 följande:
    i huskvarna finns sporthuset. köpte där en true north overall för 200.. (ord pris 700, fast det har den aldrig kostat där, de har bara röda prislappar) 
    De hade bara 98 kvar dock.  
    Var faktiskt på Sporthuset (sthlm/västberga) idag också.
    Tyckte True North overallerna kändes såå tunna. Eller är jag helt ute och cyklar?
    Kanske räcker om man har fleeceset under?
  • lottalinda
    aglili skrev 2011-01-28 18:28:26 följande:
    Nu ska jag försöka sluta jaga reor. Blir dyrt även om det är billigt
    Håller med! Köpte det sista idag overall till nästa vinter. Men har handlat galet mycket bra saker till nästan inga pengar tycker man. Men slår man ihop allt jag handlat blir det väldigt mycket ändå.
  • star67
    sophiie skrev 2011-01-28 18:46:29 följande:
    Var faktiskt på Sporthuset (sthlm/västberga) idag också.
    Tyckte True North overallerna kändes såå tunna. Eller är jag helt ute och cyklar?
    Kanske räcker om man har fleeceset under?
    jo det är dem faktiskt o de är ganska smala även att mina barn är smala men jag tyckte att dem är för smal o tunna.
    Waitmstar skrev 2011-01-28 18:25:16 följande:
    i huskvarna finns sporthuset. köpte där en true north overall för 200.. (ord pris 700, fast det har den aldrig kostat där, de har bara röda prislappar) 
    De hade bara 98 kvar dock.  
    jag såg dem i början av vinter de kostade 349 kr men sen jag sökte på nätet om de är verkligen för 700 kr som står på prislap men såg att en sånt overall var för 299- 349 mins inte men abslut inte 700, jag tror någon sa att de finns på ullared för mindre än 300 kr. men det var pasform som gjorde att jag inte köpte den ganska smal och långa ben.
  • ZZ12

Är det forfrande halva-rea-priset på Lindex??  (sms:et man fick)

• star67
    aglili skrev 2011-01-28 18:27:47 följande:
    Ja jag tror inte hon kan ha större. Min dotter är 92 cm och jag bytte till en strl 104 inför nästa vinter. Jag hoppas det blir bra för jag har köpt jacka också i det

Jag lämnade tilbaka en fix strl 98 idag. Jag tror inte den hade passat hela nästa vinter.
    nej 98 fix blir för lite 98 blir lagom till nu. köpte du kax 104?? har du provat hur 110 var??
  • aglili
    star67 skrev 2011-01-28 22:07:24 följande:
    nej 98 fix blir för lite 98 blir lagom till nu. köpte du kax 104?? har du provat hur 110 var??
    Ja, käpte kax 104, 110 måste bli för stort. ENligt kurvan ska hon vara ca 100 cm nästa vinter. Har brukat stämma på mina äldre barn,men man vet ju aldrig
  • Tessie tessie
    aglili skrev 2011-01-29 07:10:25 följande:
    Ja, käpte kax 104, 110 måste bli för stort. ENligt kurvan ska hon vara ca 100 cm nästa vinter. Har brukat stämma på mina äldre barn,men man vet ju aldrig
    Jag köpte också kax 104 igår. (Kommer att lämna tillbaka bamseoverallen jag köpte tidigare i veckan då kax verkar mycket bättre och kostade lika) Min tjej beräknas bli max 110 cm när hon fyller 4 år och det gör hon i maj nästa år. Tycker att det låter som att hon kommer att kunna ha 104 när hon är 3½. Annars får jag köpa till en större på rean i slutet av vintern nästa år:)

Star68: Jag tror att din tjej kommer att kunna ha den röda överallen nästa år. De växer ju inte lika mycket längre som de gör de första två åren.
    Det är svårare att välja storlek till min grabb som har 80/86 nu. Ska man köpa 92 eller 98??? Svårt val.
  • passau

Min tjej fyller 4 i feb och hon har 100 på sin didriksson och vi provade en 104 av friends å den var stooor... Hon ät strax över metern å väger 15kg...

• anette 81
    passau skrev 2011-01-29 08:55:30 följande:
    Min tjej fyller 4 i feb och hon har 100 på sin didriksson och vi provade en 104 av friends å den var stooor... Hon ät strax över metern å väger 15kg...
    min dotter på 2år o 5månader har 104 i sin friends overall o hon är ca 95cm o väger väl 16kg
  • passau

Shit, jag har köpt friends 104 till nästa år och den är jätte stor...

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2