• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • star67
    Scarlett77 skrev 2011-01-30 21:38:17 följande:
    Jag köpte en 68 till min tjej som ligger på stl 62/68 nu, men den var för liten!! Den va också från lindex så jag tror deras overaller är lite små.
    aha synd att jag tog 62 då, jag såg inte sånt på butiken.
  • star67
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-30 20:32:59 följande:
    De brukar väl vara billigare på typ ÖoB. 399:- lät mycket. Jag gav (tror jag) 179:- för min.. Jag hade nog frågat lite fint om kvittot fanns kvar. Oskyldig
    var köpte du din ?? jag tänkte att de blir sur att byta deras present men jag kanske hade tagit samma fast billigareGlad men men.
  • star67

om barnen är ca 86 cm vilken stl valde ni kas overall från kappahl??

• enny signatur

Vi behöver ett par galonbyxor till dottern, str 104-110. Ett par väldigt vattentätta täckbyxor vore bra med...  Och ett par skor. Så ideér

• kimis87
    Mirela skrev 2011-01-28 09:56:55 följande:
    På hemsidan?
    nä det var i butik på köpcentra utanför malmö..
  • Ekorrfamiljen
    star67 skrev 2011-01-30 22:29:02 följande:
    var köpte du din ?? jag tänkte att de blir sur att byta deras present men jag kanske hade tagit samma fast billigareGlad men men.
    På ÖoB.
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • sophiie

NameIt i Haninge Centrum har utförsäljning. De ska stänga butiken. 50-70%... Handlade på mig massor av snygga tröjor, nattlinnen och strumpbyxor.

• Karlisle

Funderar på att köpa en vinteroverall till dottern på Kappahl till nästa vinter. Halva reapriset känns så lockande! Hon föddes i aug -10, 51 cm lång och är idag, snart 6 månader senare 67 cm lång och har (oftast) storlek 68 nu. Vilken storlek ska jag tänka inför nästa vinter, eller är risken ganska stor att jag köper fel? Då har hon ju ändå börjat gå (får vi hoppas) och då kan man ju inte ha en för stor storlek som det gick att ha den här vintern när de bara ligger i vagnen.

Vad tror ni??

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2