• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Scarlett77
    star67 skrev 2011-02-01 16:12:40 följande:
    någon har använd de här kupongerna nu??
    det står Pampers Baby-Dry på nummer 2 , 3 finns inte kvar NEW-BABY NU STL 2,3. DET GICK INTE ATT ANVÄNDA DE. det var en ny personal där jag hade en kupong på 10 kr om man köper 6 barn mat nu jag kollar på kvittot att han har inte dragit 10 kr hellre va dumt han var Demon
    www.tradera.com/Rabattkuponger-Pampers-New-Ba...
    Men det står ju att kupongerna gäller till Juni, det måste väl bara varit att blöjorna var slut tillfälligt för dom kan väl inte sluta tillverka/sälja blöjor i stl 1,2 och 3.
  • sophiie
    Jenna82 skrev 2011-02-03 09:01:52 följande:
    Nu har de halva reapriset på Dinsko, barnskor. Mina pengar är dock slut nu efter allt shoppande, så missar detta. SNYFT!
    Åh jag som köpte ett par skor till henne där igår ... då får jag ta mig en tripp till dem idag med ;)
  • sophiie
    Jenna82 skrev 2011-02-03 09:01:52 följande:
    Nu har de halva reapriset på Dinsko, barnskor. Mina pengar är dock slut nu efter allt shoppande, så missar detta. SNYFT!
    Ringde DinSko gäller ENDAST klubbmedlemmar... Men man kan bli klubbmedlem i butiken, hon sa egentligen ska du inte få rabatten men vill du verkligen ha skorna så får du det iaf..
    Öh? Va ska man säga? Tack?
  • charmmiss

någon som varit på din sko, gäller det alla skor? och måste man ha klubbkort, regga mig på nätet men får ju inte kortet förrän om 2 v

• Jenna82
    charmmiss skrev 2011-02-03 09:43:57 följande:
    fast på webben var det inte halvarea
    Nä allt är redan utplockat där sedan länge stod det i mitt mail jag fick, så detta gäller bara i affären!
    ***★LIAM 030603★NOVA 041021★LEIA 080602★***
  • sophiie
    charmmiss skrev 2011-02-03 16:10:01 följande:
    någon som varit på din sko, gäller det alla skor? och måste man ha klubbkort, regga mig på nätet men får ju inte kortet förrän om 2 v
    Bara barnskor sa tjejen på DinSko till mig.
    Vad jag förstår, blev klubbmedlem själv på nätet idag, så kan personalen bara slå in ditt personnummer och se att du är medlem :)
  • charmmiss
    sophiie skrev 2011-02-03 16:50:44 följande:
    Bara barnskor sa tjejen på DinSko till mig.
    Vad jag förstår, blev klubbmedlem själv på nätet idag, så kan personalen bara slå in ditt personnummer och se att du är medlem :)
    ok, tack för svar, får se om jag orkar gå dit imorgon.
  • charmmiss
    charmmiss skrev 2011-02-03 18:59:21 följande:
    ok, tack för svar, får se om jag orkar gå dit imorgon.
    eller gällde det bara idag?
  • passau

Så köpte man 6par skor... Varav 2 par Viking kängor för 300:-/st...

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2