• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • anette 81
    passau skrev 2011-01-29 09:12:03 följande:
    Shit, jag har köpt friends 104 till nästa år och den är jätte stor...
    o den kommer bara räcka precis denna säsongen
  • Tessie tessie

Det är verkligen skitsvårt att försöka planera till nästa år. Det skiljer både på overaller och på hur mycket olika barn växer. Tur att vi handlar billigt, då kan man alltid sälja och köpa nytt nästa år om det blir helt fel. Jag har en lillebror som alltid kan ärva vilket är ju bra om man köper för litet till storasyster:)

Vet ni om friends overallen är mindre än kaxs?

• Ekorrfamiljen
    ZZ12 skrev 2011-01-28 22:04:27 följande:
    Är det forfrande halva-rea-priset på Lindex??  (sms:et man fick)
    Nej, inte på Gotland iaf. De har helt slutat med rean vad jag förstår.
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • star67
    Tessie tessie skrev 2011-01-29 09:52:41 följande:
    Det är verkligen skitsvårt att försöka planera till nästa år. Det skiljer både på overaller och på hur mycket olika barn växer. Tur att vi handlar billigt, då kan man alltid sälja och köpa nytt nästa år om det blir helt fel. Jag har en lillebror som alltid kan ärva vilket är ju bra om man köper för litet till storasyster:)

Vet ni om friends overallen är mindre än kaxs?
    jo det är ju men om man köper 3 st på priset av en, det blir inte dut, nu jag har köpt 3 st 2 fix o en kax för 725 kr.
  • ZZ12
    passau skrev 2011-01-29 09:12:03 följande:
    Shit, jag har köpt friends 104 till nästa år och den är jätte stor...
    Är det halva-rea priset på Friends overallerna nu???  Eller vad kostade de??

Vad tror ni till en kille som nu är 87 cm, beräknad vara 95 cm i sep, blir 104 cm för stort till vintern???

Tack!! 
  • ZZ12

NGn som sett KAX overall i 104 i stockholmsområdet???

Tack!! 

• ZZ12
    ZZ12 skrev 2011-01-29 16:44:49 följande:
    NGn som sett KAX overall i 104 i stockholmsområdet???

Tack!! 
    Och,,,, vad kostar KAX-overallerna nu ?
  • anette 81
    ZZ12 skrev 2011-01-29 16:34:40 följande:
    Är det halva-rea priset på Friends overallerna nu???  Eller vad kostade de??

Vad tror ni till en kille som nu är 87 cm, beräknad vara 95 cm i sep, blir 104 cm för stort till vintern???

Tack!! 
    min dotter har 104 nu o är 95cm
  • passau

Jag köpte friends för 200:- Min tjej som är strax över metern har mkt plats kvar i friends 104 så du måste nog prova är jag rädd... Jag bytte stl på en friends i grannstaten och dom hade ingen rea än på dem, här har d tom vart halva rean! :-O

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2