Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
Ngn som sett om butiker i Stockholmsområdet fyllt på med barnkläder-reavaror idag...?
Har varit så himla lite kvar på barn-rean, så funderar på om det är värt att åka in till stan för halva-rea-priset, om det knappt finns ngt kvar.....?
Jag var på Hemtex idag och skulle köpa en gardin som jag spanat på en tid. När jag kom dit hade de satt den på rean och dessutom var det halva reapriset på den. Mitt framför ögonen på mig så norpar en "kärring" de två sista. Jag är så irriterad. Till saken hör att här i Dalarna så finns bara två Hemtex-butiker och ingen av de har den kvar.
Tror jag måste planera in en låååång utflykt....
Är det inte lite tidigt med slutrea redan nu förresten? Vi brukar jämt åka på semester v.32 och den veckan brukar alltid Lindex börja med slutrean. Såg i butiken idag att det inte fanns mycket reaplagg på barn kvar så det kanske är därför som de kör tidigare.
Jag var på Hemtex idag och skulle köpa en gardin som jag spanat på en tid. När jag kom dit hade de satt den på rean och dessutom var det halva reapriset på den. Mitt framför ögonen på mig så norpar en "kärring" de två sista. Jag är så irriterad. Till saken hör att här i Dalarna så finns bara två Hemtex-butiker och ingen av de har den kvar.
Tror jag måste planera in en låååång utflykt....
jag hoppas på en del fyns på Åhlens :D