• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • beccagranen

Har hört att vissa kappahlbutiker har börjat halva reapriset i veckan. Var på min lokala kappahl idag, men det var inget halvareapriset än :/

• oOMayaOo
    beccagranen skrev 2014-01-10 17:53:36 följande:
    Har hört att vissa kappahlbutiker har börjat halva reapriset i veckan. Var på min lokala kappahl idag, men det var inget halvareapriset än :/
    Det är bara för utvalda medlemar som fått mail eller sms.

• Rosa rugosa
    beccagranen skrev 2014-01-10 17:53:36 följande:
    Det har halva reapriset för sms-medlemmar 9-11 januari.
  • beccagranen
    oOMayaOo skrev 2014-01-10 17:54:31 följande:
    Det är bara för utvalda medlemar som fått mail eller sms.

Va? Vad baseras det på, efter hur mycket man spenderar eller?
  • watership down
    straw2008 skrev 2014-01-10 10:25:07 följande:

Det är superlätt. Handlar du utanför EU är du skyldig att betala moms o tullavgift på allt du inför. Har du en adress på shipito går paketet via en postbox o du fyller själv i tullfakturan. Då skriver du ett lågt värde o väljer sen DHL som frakt så kommer paketet säkert fram (o slipper således tull o moms). Du får alltså 3 adresser i usa då du reggar dig, en i cali (har för mig att det är fri skatt på klockor o smyken här?) en i norra usa samt en i tulalain (här är det fritt från skatt att handla kläder tex). Du handlar på RL o sen då du ska ange adress för leverans tar du den adress i USA som passar bäst. Sen kommer paketet till din box i usa o därifrån skickar dom paketet till dig. Väljer du posten är det billigt att skicka Går ju inte att jämföra med stadium, men å andra sidan har ju människor olika stil. Våra barn o vi har oftast RL eller TH kläder o skor. På 75% blir det billigare än HM men en HELT annan kvalite o andrahandsvärde.
    eh OK detta låter ju som bedrägeri...
  • star67

hittade inget på KappAhl ,men Lindex hade halva priset på en del kläder så en halva rea hade varit bra, dem hade ganska mycket intressant och åhlens till hemmet o leksaker var bra pris på.

vet ni när börjar Lindex o åhlens och dinsko? ni får gärna meddela .

• Anna83a
    Florimell skrev 2014-01-10 13:08:24 följande:

Jamen jisses, spelar roll. Vi är väl ute efter fynd så billigt som möjligt??

För att fokusera på annat, ni som fyndat på halva rean, kan inte ni berätta om bästa fyndet? Har en liten bebis och behöver motivation att ta mig ut ;)

Jag har en bebis på 6 veckor o han fick följa med på halva reapriset på Stadium o Kappahl. Jag var där direkt när det öppnade o mitt bästa fynd var ett par träningsskor som kostat 1199 kr o jag gav 200 kr ;) På Kappahl köpte jag bla en vinterjacka som min stora tjej kan ha nästa vinter, ord pris 449 kr o jag gav 150 kr. Jag tycker absolut att det var värt att åka dit!
  • li123

Köpte två par byxor till dottern på pop för 74 kr styck och ett par byxor på kappahl för 37kr. Hon behövde byxor

• Koppkaka

Någon som vet förresten om man kan beställa på Kappahls hemsida och hämta ut i butik, som man kan göra på Lindex? Har för mig man slipper frakten då..

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2