• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Snorky
    star67 skrev 2010-08-20 10:11:28 följande:
    någon har beställd gummi stövlar från ellos, hur är de i stl ?? om hon har 14 cm  skulle stl 23 passa henne??
    dem hära !!  deras Måttabell stämmer??
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?Cate...#
    inte säkert deras tabell stämmer, vet de som fått lov att skicka tillbaka stövlar för att det inte stämmt. Har tom ringt o frågat men de kan inte ge de riktiga innermåtten ändå, utan de hänvisar till tabellen (som inte stämmer).
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • star67
    Snorky skrev 2010-08-20 22:11:45 följande:
    inte säkert deras tabell stämmer, vet de som fått lov att skicka tillbaka stövlar för att det inte stämmt. Har tom ringt o frågat men de kan inte ge de riktiga innermåtten ändå, utan de hänvisar till tabellen (som inte stämmer).
    Hoppas att de är störe än som står på tabelen för att jag tog 23 och det är 24 som skulle ha passat äntligen tabellen. igår de hade alla stl på den jag vilje men idag var nästan slut. men om de är för lite så man vill byta den en stl störe brukar de ha i lager ?? om de inte har i lager ska de kontakta mig ifall jag vill ha andra färge eller de tar den som retur ?? hur brukar de göra??
    om de är för små och inte finns att byta med en stl störe skulle jag byta de med andra färge . hur ska man göra??
  • passau

tok billiga leksaker på BR idag! en hel del halva! men inte rean... men ändå!

• Jenna82

Är all halva rea över nu? Ingen som vet nån affär som rear ut didrikson?

***★LIAM 030603★NOVA 041021★LEIA 080602★***
  • Mandarin
    Jenna82 skrev 2010-08-26 10:23:06 följande:
    Är all halva rea över nu? Ingen som vet nån affär som rear ut didrikson?
    outnet har endel
  • LindaPalm

Var på Maxi idag o köte Pettson o Findus sandset, en uppblåsbar "baddelfin", musse pigg armpuffar och en barnpool för 10:- styck.
    Pippi Långstrump dockhusdockor för 29:-/3pack

Det som tidigare reat ut men inte fått sålt sålde dom nu ut jättebilligt. Alla lite större pooler och vattenlekar 49:- exempelvis...

• Silverhaj76
    LindaPalm skrev 2010-09-01 22:36:10 följande:
    Var på Maxi idag o köte Pettson o Findus sandset, en uppblåsbar "baddelfin", musse pigg armpuffar och en barnpool för 10:- styck.
    Pippi Långstrump dockhusdockor för 29:-/3pack

Det som tidigare reat ut men inte fått sålt sålde dom nu ut jättebilligt. Alla lite större pooler och vattenlekar 49:- exempelvis...
    Vilken Maxi var du på? Ibland skiljer det i priser beroende på Maxi..
  • Du och Jag ver2

Meeeeeeen, varför ska man vara så seg för?! Tvekade (av nån konstig j-kla anledning) om jag skulle köpa de där gympa skorna på Stadium för 199 till dottern. NU när jag bestämt mig för att göra det - ja, då är de "bara" nersatta till 399kr....*sucka*

Ska man slå till på dem ändå eller finns det bra å billiga skor någon annan stan?!

de är dessa jag pratar om alltså http://www.stadium.se/sport/uteliv-resa/skor/087808/adidas-rhyolite-gtx-mid-cf-i

• star67

någon har en kod hos ellos som man får ett present på köpet???  för att det är bara rea vara som jag ska handla och att få något på köpet blir bra.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2