• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Fredriks Mamma

Jag bland lite papper tidigare idag och hittade dessa:

Filippa k muggar: 2 st för 49 kr (värda 279 kr), ytterliggare 2 för 99 kr: Och 40% på en vara. Kod, 220307. Gäller till 10/9.

Adidasväska plus flaska och rabatt, men hittar inte koden. Nån annan kanske?

40% på en vara, fri expavg. Kod: 220401. tom 24/9.

25% rabatt på en vara, 10% på resten av köpet. gäller konto/fakturakund. Kod: 222201. t.om. 17/9

• star67
    Fredriks Mamma skrev 2010-09-02 17:01:43 följande:
    Jag bland lite papper tidigare idag och hittade dessa:

Filippa k muggar: 2 st för 49 kr (värda 279 kr), ytterliggare 2 för 99 kr: Och 40% på en vara. Kod, 220307. Gäller till 10/9.

Adidasväska plus flaska och rabatt, men hittar inte koden. Nån annan kanske?

40% på en vara, fri expavg. Kod: 220401. tom 24/9.

25% rabatt på en vara, 10% på resten av köpet. gäller konto/fakturakund. Kod: 222201. t.om. 17/9
    ingen av de funkade för mig men tack i alla fall jag tror de bara lurar folk eller vad tror ni??
    jag har beställd och skulle ha fått addidas väska på köpet men har inte fått något än!!!  jag har fått min bestälnning och har bytt några och inte fått väskan än det står den 10/9 kommer de att skicka den. men när jag bytte några varor de har dragit Expeditionsavgift kanske iställit för väska?!! och lagt retursavgift iställit jag visste inte att man betalar även om man bara byter stl eller färge.!!  tror ni de skickar väska?? om man beställer nu så står att man får veska den 25/ 9 men varför de skickar den inte med bestälnning??
  • Waitmstar
    Du och Jag ver2 skrev 2010-09-02 12:55:16 följande:
    Meeeeeeen, varför ska man vara så seg för?! Tvekade (av nån konstig j-kla anledning) om jag skulle köpa de där gympa skorna på Stadium för 199 till dottern. NU när jag bestämt mig för att göra det - ja, då är de "bara" nersatta till 399kr....*sucka*

Ska man slå till på dem ändå eller finns det bra å billiga skor någon annan stan?!

de är dessa jag pratar om alltså www.stadium.se/sport/uteliv-resa/skor/087808/...
    http://www.barnskoshopen.se/default.aspx
    har adidas för 200-250 nedsatta. 
    Var inte samma modell som på din länk, men du kanske hittar något som faller dig och plånboken i smaken.. :) 
  • Fredriks Mamma

Vad var det för kod på ellos då, när man får adidasväskan??

Har du, Star, ringt till Ellos?? De skickar säkert en åt dig.

• star67
    Fredriks Mamma skrev 2010-09-07 17:10:49 följande:

nej jag har inte ringd men får se om de skickar den 10/9 som det står det är bara 3 dagar kvar men jag tror inte de gör. för att jag hade beställt föra gång och skulle få täke på köpet men de sa att den är slut och fick inget. om de skickade den hade de skickat med bestälnning. om man gör en ny bestälnning står att man får väska den 25/9 . finns en kod nu som man får ett paket Marabou chokladhjärtan och 2-pack Origomuggar från Iittala
    250,- rabatt* på din beställning

www.ellos.se/YourPages/Offers/MyOffers.aspx?CategoryID=43008

eller 40% rabbat + fri expditavgift www.ellos.se/YourPages/Offers/MyOffers.aspx?CategoryID=43008
  • livet leker
    Fredriks Mamma skrev 2010-09-07 17:10:49 följande:

4156
  • Förälskad

Babyland har 400 kr i rabatt på deras Flex 5 grind. Jag har köpt en, om fler är ute efter den så vill jag bara tipsa!

• Tezz80

Köpte Skrållan på Maxi idag för 199:- det tycker jag var ett bra pris

• winters

Halva reapriset på Indiska i dag.

20 % på rean på Kappahl om man är klubbmedlem.

Fyndade även ett underställ för 29 kr i 86/92 på Stadium! Skrattande

Oscar 091001
  • Piggelin78

Kappahl har börjat med halva rea priset , men inte ialla butiker . Den i globen (stockholm) har det . Den som ligger närmast mig hade det inte och när jag fråga visste det inte när de skulle börja , men hon sa att det var många som börjat. 

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2