• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • HugoochVilma
    HugoochVilma skrev 2011-01-11 10:20:48 följande:

oj, glömde skriva INDISKA!!! Fick precis mail.....

~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • laxo

Jag var inne på Lindex och frågade om de skulle börja med tag 2 betala för 1, men hon lät nästan sur för att jag frågade och sa att hon inte trodde det skulle bli det i år. Hon sa också att de inte får veta i förväg, utan samma morgon. Jag handlar på Lindex ofta och de känner igen mig, finns ingen andledning att bli sur när någon frågar. Har fem barn och det gör stor skillnad.

• Du och Jag ver2
    star67 skrev 2011-01-11 00:02:41 följande:
    de hade vinteroveraller också på rea??
    kommer faktiskt inte ihåg - kollade inte då det var aktuellt, Men tror det! Kan kolla idag - ska nämligen åka in strax för att kolla om setet finns kvar....
  • Hallonmumsan
    laxo skrev 2011-01-11 10:22:31 följande:
    Jag var inne på Lindex och frågade om de skulle börja med tag 2 betala för 1, men hon lät nästan sur för att jag frågade och sa att hon inte trodde det skulle bli det i år. Hon sa också att de inte får veta i förväg, utan samma morgon. Jag handlar på Lindex ofta och de känner igen mig, finns ingen andledning att bli sur när någon frågar. Har fem barn och det gör stor skillnad.
    det kan säkert vara så att dom inte vet i förväg. jag har en vän som jobbar på hemtex och förra året så sa hon till mig dagen innan när halva reapriset skulle vara för hon viste inget innan. men otrevliga behöver dom ju absolut inte vara.

det är så tråkigt när man har pojkar bara för det brukar sällan vara kvar några pojk kläder när reorna är här, personalen på kappahl sa även det att det ofta är dåligt med pojkkläder på reorna.
  • Smilla75
    laxo skrev 2011-01-11 10:22:31 följande:
    Så säger de alltid till mig med, trots att det ju blir VARJE år...
  • Mineo
    star67 skrev 2011-01-11 00:02:41 följande:
    de hade vinteroveraller också på rea??
    här var inte kaxs-overallerna (likadana som skidsetet ovan) på rea.
    ♥ Son 2005 ♥ Son 2006 ♥ Bäbis bf 110720 ♥
  • passau

varit och försökt laga min vagn och har därför itne kunnat vidarebefodra några sms...

återkom i em om ni behöver det för detta verkar ta tid... (flygskada)

• winters

Fyndade vinterkängor från everest på stadium för 100 kr, i dag hade de plockat fram mer på halva reapriset!

Lindex hade 2 för 1 på damstrumpor.

På Kappahl blev det två bikinitrosor till mig, en pyjamas, shorts och sammetsbyxor för 150 kr!

Oscar 091001
  • star67
    passau skrev 2011-01-11 12:52:24 följande:
    varit och försökt laga min vagn och har därför itne kunnat vidarebefodra några sms...

återkom i em om ni behöver det för detta verkar ta tid... (flygskada)
    även de som inte har fått sms om de har kort går bra eller de de kan anmälla sig och får rabatten direkt.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2