• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • HugoochVilma

Just det ja - Stadium såg jag hade halva reapriset hos oss med! Men var aldrig in där pga gnällig bebis i vagn...

I kön på KappAhl var det en framför mig som hittat jättefina badshorts i 98/104 - jag tänkte nästan fråga om jag kunde få köpa dom haha. orkade verkligen inte gå tillbaka (stod i kö i säkert 30 minuter...). 

~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • HN79

Fyndade 6 st plagg  stl 92 idag för 175:- Skapligt bra va? 2 klänningar, 2 fleccejackor och två tröjor och så en pjamas till mg för en hundring. Nöjd över dagens shoppingresultat.

• HugoochVilma

Förresten: ingen som vet ngn bra rea på nätet förutom Lindex just nu? 

~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • star67
    HN79 skrev 2011-01-11 14:51:39 följande:
    Fyndade 6 st plagg  stl 92 idag för 175:- Skapligt bra va? 2 klänningar, 2 fleccejackor och två tröjor och så en pjamas till mg för en hundring. Nöjd över dagens shoppingresultat.
    vad var det du fyndade jag är bara nyfiken för att jag såg inte så mycket billigt men jag behövde inte så mycket just nu . jag fyndade föra gång ganska mycket från lindex och tänker fynda lite till denna gång från lindex, men fick köpa den fin fina skjorta 104 för 60 kr och jacka till nästa höst till bebisen för 75 och tyckte att den här skärp var så fin fick jag den för mig för 30 kr.
  • star67

någon vet varför är så mycket blixt på mina bilder ?? hur man sänker den??

• Moonlight83
    winters skrev 2011-01-11 13:31:41 följande:
    Fyndade vinterkängor från everest på stadium för 100 kr, i dag hade de plockat fram mer på halva reapriset!

Lindex hade 2 för 1 på damstrumpor.

På Kappahl blev det två bikinitrosor till mig, en pyjamas, shorts och sammetsbyxor för 150 kr!
    åhh vinterkängor jag måste till stadium i morgon och kolla.:)
  • star67
    Moonlight83 skrev 2011-01-11 15:40:15 följande:
    åhh vinterkängor jag måste till stadium i morgon och kolla.:)
    ja jag också behöver, min man skulle hämta dotter glasögon så jag ringde honom får se om han kollar för att han tycker inte om att handla. kläder o skor.Obestämd
  • Mineo
    star67 skrev 2011-01-11 15:33:04 följande:
    går nog inte att sänka, men har du zoom på kameran så fota längre ifrån och zooma in istället.
    ♥ Son 2005 ♥ Son 2006 ♥ Bäbis bf 110720 ♥
  • Smultronhjärta
    star67 skrev 2011-01-11 15:33:04 följande:
    Öka ISOn men du kan börja med att tända lampan och rikta starkt ljus mot objektet
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2