• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Du och Jag ver2
    charmmiss skrev 2011-01-10 22:15:42 följande:
    vilka bra köp, fanns verkligen inget på mitt kappahl. det var isåfall den randiga tunikan som din dotter prova, visade den för min 4 åring, men hon bara skakade på huvudet, fanns lite vintage stories klänningar, men helt fel storlekar.
    fina tunikor du köpte till dig själv, gillade koftan på den senare bilden.
    ja - å sen höll jag på å köpa en skiddress tills nästa sässong till stora tjejen. MEN, vilken storlek?! Stod å tittade - gissade på att 110 kommer bli bra - men, så fanns den ju såklart bara i jackan - byxorna fanns i 104 samt 116.... Men jag är liiiite på om jag ska köpa 110 i jacka å 116 i byxor....Skulle kosta 350kr nu - mot 1000kr nytt!

Var detta;

åh vad jag ångrar mig nu....det kommer ju va borta imorn!!!
  • star67
    Du och Jag ver2 skrev 2011-01-10 22:53:29 följande:
    eller nytt är det ju nu med - ordinarie menade jag ju!

Ja, blev lite förvånad att det fanns MINA storlekar kvar!
    de hade vinteroveraller också på rea??
  • passau

Hos oss fanns d i rätt stl, men för en gångs skull tänkte jag och insåg att jag vill ha overall...

• Linda T

Är det någon som kan citera hela Kappahls sms samt skriva numret det skickats från?  Har inte fått något och har ärenden till stan idag så det skulle vara lämpligt att kolla in rean just idag Glad

• yesi

någon som kan skriva vad som stod i smset alternativt skicka det till mig? råkade försvinna i min inkorg, jag hanterar inte min nya mobiltelefon så bra =)

• Linda T
    passau skrev 2011-01-11 07:45:41 följande:
    Linda inboxa ditt nummer och döp mig till kappahl
    Ooh tack! :)
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2