• Tina R

Vräkning

Hej
    Jag söker lite hjälp med infromation hur man kan få hjälp med att få en ny lägenhet när man har blivet vräkt pågrund av att jag inte har betalat min hyra varför jag inte har gjort det är pågrund av att jag har en granne som spelar hög musik på nätterna med i varadagrna kallar mig för jävla missfoster jag har ringt och klagat hos Securitas och dom har åkt ditt för att säga åt honom men han öppnar aldrig när dom kommer sätter bara på ännu högre på steron jag har ringt och klagat typ i 11 gånger men dom jag bor egonm skiter i det han har inte fått en endaste varning då tyckte jag att jag inte skulle betala hyran för att det är så mycket störningar hela tiden nu har jag kontakt soc men dom hjälper hos inte soc käringen ringde idag min sambo svarade hon sa det att vi skulle till henne nu på fredag kl: 11.00 och sen sa men vi kommer inte att göra något ändå fy fan dom måste väl hjälpa än ska man få bo ute i skogen

• Svar på tråden Vräkning
  • Tina R

tack iallafall för era svar och förlåt att jag skriv ett inlägg här det ska jag inte göra någon gång mer och jag skriv inte inlägget bara för att jag ville att folk skulle tycka synd om mig det är HELT FEL DEN SOM SKRIV SÅ JAG VILLE BARA SE OM DET FANNS NÅGON HÄR SOM KANSKE VISSTE HUR MAN KUNNDE GÅ TILL VÄGA FÖR ATT HETA NÅGON ANNAN BOSTAD HOS EN ANNAN VÄRD MEN DEN JAG SKA TILL IMORGON ALLTSÅ TITTA PÅ LÄNGENHETER JAG HAR FÖRKLART FÖR HENNE HUR DET LIGGER TILL SÅ VI FÅR VÄL SE MAN KANSKE HAR TUR ATT MAN KAN FÅ EN LÄGENHET DÄR HON TYCKTE OCKSÅ SOM JAG ATT NÄR MAN HAR SÅTANDA STÖRNINGAR OCH RINGT OCH KLAGAT HOS SIN HYRESVÄRD OCH DOM INTE GÖR NÅGOT ÅTT SAKEN SÅ SA HON ATT JAG OCKSÅ INTE SKULLE BETALA HYRAN DÅ MEN OM DET SKULLE MYCKET STÖRNINGAR HOS OSS SA HON SÅ RING DIREKT OCH DEN SOM HAR STÖRT EN ANNAN GRANNE DEN PERSONEN ELLER PERSONERNA FÅR EN VARNING DIRKET TRE VARNINGAR FÖRST OCH SEN ÅKER DOM UT SÅ JAG HOPPAS VERKLIGEN ATT VI KANSKE KAN FÅ EN LÄGENHET DÄR DET VERKAR SÅ IALLAFALL.

• Brodsmulan

Va bra Tina

Skriv och tala om imorgon hur det går.

Lycka till!!

• Brodsmulan

Och tillägg... skriv gärna trådar igen, men du måste vara inställd på olika reaktioner vännen vi tycker och tänker inte lika alla.. tänk vad tråkig världen vore då *s*

• Tina R

tack för ditt stöd brodsmulan jag skriver till dig privat imorgon och säger hur det går

• Papalove

Är du inte med i hyresgästföreningen? gå annars med!!

• Erika

Kämpa på!!! Jag är nyfiken på hur det går för dig.

• therreh

jag förstår inte hur du kan förvänta dig att soc ska betala er hyra om ni har spenderat upp pengarna på annat. du tror väl inte att man får bo gratis nånstans?!

• Tina R

hej therreh
    som du tydligen inte har förståt så har jag inte förväntat mig att soc ska betala min hyra och för det andra så var det dom som kontaktade mig först och sa att dom skulle hjälpa till och sen ångrade sig har du fattat nu

• Tina R

Denna granne jag pratade om han ringde på hos mig för någon timme sedan men jag öppnade inte tycker nämligen inte att jag ska öppna åt en som håller på att kalla mig för jävla missfoster mm efter 40min så kom han upp med ett brev till mig och min sambo där står det först att han var uppe och ringde på hos oss men jag öppnade han ville prata och sen står det en massa anklagerser att jag skulle slänga möbler och slå i dörrnan mellan kl 23.00-01.30 det är ju inte sant och sen står det att det är från en granne som bor snet emot mig där jag bor och dom har inte ringt på hos mig OCH DETTA ÄR INTE SANT SOM DOM ANKLAGAR MIG OM OM JAG INTE SKULLE SLUTA MED DETTA SÅ HOTADE DOM ATT VÄCKA MIG KL 5.00 VARJE MORGON ISTÄLLET FÖR ATT SE HUR DET ÄR ATT MAN INTE FÅR SOVA DET ÄR JU INTE VI SOM FÖR EN MASSA OVÄSEN OM NÄTTERNA DET ÄR JU VÅR GRANNE VÄG MOT VÄG MED OSS NU BÖRJA JAG BLI SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DETTA NU KANSKE NI BÖRJAR ATT FÖRSTÅ VARFÖR JAG INTE VILL BETALA HYRAN NÄR MAN HAR SÅDANA HÄR GRANNAR.

Svar på tråden Vräkning