Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Angel Gbg skrev 2010-09-15 15:11:11 följande:
    Aserath Prata inte UJ du låter så... *censur* Prata hellre EW du som hade den goda smaken
    Gillar EW, vagnen som hittills bott här längst dvs över ett år!
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-09-15 19:13:00 följande:
    Idag mina vänner, IDAG F I R A R VI!!!!!!! För idag koma BREVET på posten (Brevet med stort B)
    Hallelulja! Och tack för allt stöd, pepp och love talk!!!!

(Vart tusan håller Frk S hus, hon måste ju vara här och fira med oss!!!)

Skål
    Grattis! Nu kan du äntligen koppla av ordentligt. Jag vet hur otroligt lättande det där brevet är.
  • Asereht
    Nemia noj skrev 2010-09-16 16:07:34 följande:
    Bugaboo Camen tyvärr lite sliten men helt klart värd pengarna, testad utan barn

Då har vi likadana vagnar. Cool
  • Asereht

Nemia, gecko och frogs ramar är typ 5 cm kortare än cammens så deras klädslar och liggar funkar inte på cam. Däremot funkar cammens på frog, är inte säker på om de funkar bra på geckon dock.

• Asereht

Då har man gjort sin medborgerliga plikt och röstat. Ska bli intressant att se vad som händer nu då.

Vi har haft min mor på besök hela helgen så jag har haft datafritt. Har istället gått på stan med maken och nöffe + varit ute och ätit. Fick testa froggen en hel em med sittdel och en väldigt nöjd nöffe som fick sitta upp

Nu ska jag ägna mig åt lite soffhäng och pyssel.

• Asereht

Jag är idag lite extra stolt över dottra min som röstat för första gången efter att ha funderat och övervägt.

Sen måste jag ju berätta att jag har en liten tvåtanding här hemma numer.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11