K*B*N, pratar del 11

Ätligen dök det upp precis en sån typ av vagn jag kunde tänka mig som "motionsvagn" för ett himla bra pris...i Ystad. *muttrar*
En sån här hade jag 1993.
www.blocket.se/skaraborg/Barnvagn__akpasar_29483411.htm&w=3
Det är den här jag vill ha!
www.blocket.se/ystad/Emmaljunga_dubbelvagn_29474948.htm&w=3
Men med tanke på priset så är den nog redan hämtad och är den inte det så tvivlar jag starkt på att säjaren orkar bemöda sig med bussgods för dom pengarna.
Jaha gott folk, jag har kurerat mig hjälpligt. Har inte ont i halsen längre även om den kliar tidvis. Febern är borta men jag är fortfarande snuvig och nyser en massa. Monstermensen är nästan över men jag är så otroligt jäkla trött!
Jag har roat mig med stickning medan jag vilat så nu har jag fixat klart sahrals mössor och börjat på zasatas beställning.
Någon som såg Biggset loser sverige igår? Jag brukar inte titta på såna program eg men igår funkade fyran smärtfritt och jag fastnade då jag såg att de var på ett ställe jag kände igen mig på. Ekolsunds slott ligger nämligen nära mina morföräldrars sommarhus så vi promenerar ofta i omgivningarnan när vi är där. Vi har dessutom varit och lekt på slottet som barn när familjen Kempe fortfarande hade kvar det i sin ägo.
Störde mig lite på att man kallar läget "utanför Stockholm" när det ligger 10 min utanför Enköping.
Funderar mkt omkring allt urväxt i bebsiväg här hemma. Maken tycker vi ska kasta det som blir urväxt eftersom v inte ska ha fler barn men jag klarar inte riktigt av sånt. Det lutar åt att jag bara plockar ur sånt jag tror går att sälja (och få något för) och sedan dumpar så mkt som möjligt till myrorna eller liknande. Jag gilal rinte sådana där kontainers bara, folk plundrar ju sådana och säljer grejorna! *wierd*