Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Lokatt skrev 2010-09-09 11:05:16 följande:
    ja, men kan du motstå orange canvas med 70%? Det var duktigt, hade det varit för några månader sen hade jag huggit, men nu ska ju buggan flytta om några veckor var det tänkt
    Jag har redan orange fleece så det känns lite dubbelt.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.se
  • Asereht
    Lokatt skrev 2010-09-09 11:43:56 följande:

A, ville du ha regnskyddet?

Beror på vad du vill ha för det.
  • Asereht

Sarahl, Går det kanske att bo i närliggande förort? Avstånden brukar inte vara så stora och pendlingsmöjlugheterna goda om man inte har bil med.

• Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-09-09 13:53:51 följande:
    Nu är jag tillbaka.. i ligg läge... Mamma (som jobbar på samma sjukhus som jag gjorde testet på och som jobbat med både doktorn och sköterskan som utförde testet) var med och höll min hand. Alla var optemisster och jag hoppas SÅ att dem har rätt... Nu vill vi inte ha nått samtal inom en vecka 10dagar, hur ska man överleva denna väntan och SKRÄCK över att telefonen ska ringa..
    Bra, håll dig nu i viloläge så mkt det bara går. Var inte uppe och gå i onödan. Oftast får man svar inom en 4-5 dgr, de vet att väntan är jobbig så de jobbar på så snabbt det går. Försök att inte grubbla, det hjälper liksom inte när man ska ta det lugnt. Kraaaaaaaam!
  • Asereht

Jag blir knäpp, jag har ont i halsen och det kliiiiiar hela tiden! Dessutom är jag otroligt tjock i näsan och har lätt huvudvärk (det ena föder det andra). Som om det inte vore nog så har jag monstermensen from hell! Just nu använder jag flanneltygblöjor vikta a´la limpprincipen och jag klarar mig en knapp timme innan jag gått igenom det paketet. Jag är inte vidare pigg på att lämna huset om man säger så. Obestämd

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    Ekorrfamiljen skrev 2010-09-09 14:46:52 följande:
    Lider med dig Asereht. Jag har likadant här, bortsett från mensen. Å andra sidan så blödde jag min menskopp full på två timmar vid senaste mensen. Inte skoj!!! *kramar om*
    Koppen funkar heller inte så jag kör med blöjorna, undrar hur länge det ska hålla på med detta störtblödande. Man blir ju lite handikappad!
  • Asereht
    Ekorrfamiljen skrev 2010-09-09 17:52:40 följande:
    Hmm, har Posten höjt sin portotabell eller? Jag var just och postade paket hos ett ombud och det blev 12-24 kr dyrare PER PAKET än jag räknat med. (Då hade jag räknat med både vikt och skrymmande.) *surar*
    Vart köpte du frimärken/lämnade in? Det är fri prissättning på frimärken så det kan ju vara så att stället ifråga tar ut mer än 6 kr per frimärke. Bensinmackar gör tex ofta det så av principskäl handlar jag aldrig frimärken på sådana ställen. Utom i kiosken intill gör det självmacken här ute för de har 6 kronors.
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-09-09 18:20:14 följande:
    Nej, det tror jag verkligen inte? Har du fått hjärnsläpp och konsekvent lagt dig över varje portogräns istället för under?
    Asereht skrev 2010-09-09 15:12:28 följande:
    Koppen funkar heller inte så jag kör med blöjorna, undrar hur länge det ska hålla på med detta störtblödande. Man blir ju lite handikappad!
    Allvarligt talat, sådär skall det ju inte vara! Hur går det med ditt blodvärde egentligen?
    Jag har alltid blödit mycket men så här i början efter barnafödande är det hemskt. Det brukar bli lite bättre efter några månader då cykeln stabiliserat sig men innan dess är det skitjobbigt. Inatt blodade jag igenom tygblöjan model 80 x 80 cm vikt i flera lager som en limpblöja. Då var jag ändå upp vid etttiden och bytte. Underkläderna var helt genomdränkta. Skitmysigt. Hur lakanen såg ut ska vi inte tala om.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11