Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Nifelheim skrev 2010-09-10 09:52:19 följande:
    HM har 100:- rabatt på alla vuxenjeans och 50:- rabatt på alla barnjeans nu, så det var nog därför
    Men det blev ju ingen rabatt på de andra jeansen jag lagt i listan. Därav att jag tog bort dem och lade till två till av de där. *skumt* Fast jag är glad, jag gillar sådana där jeans i mjukisbyxstil.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-09-10 10:33:42 följande:
    Jag mår betydligt bättre idag, rentutav som vanligt......
    nu är det bara vänte-ångesten kvar.................................
    Vad skönt, ett orosmoment är ju avklarat. Försök bibehålla den här känslan. Det är som det är och det blir som det blir. En dag i taget. Fortsätt ta det lugnt och ta inte ut något i förskott. *kram*
  • Asereht

Frk S, du var både söt och såg sund och fräsch ut när vi sågs så jag tror att de där extra kilona gör mer för din självbild än vad den påverkar från betraktarens håll.

Oavsett vikt så är bekväma kläder en rättighet!

Själv lider jag av att ena strl är för tight men nästa är för stor när det gäller byxor. Så byxbiten är inte kul. Obekvämt eller säckigt. *surar*

• Asereht

Nuuuuu har jag förstått hur man ska göra för att få bra "betyg" på leveransen på Tradera! Man ska skicka direkt när auktionen avslutas.  http://www.familjeliv.se/hem/asereht/gallery/php5bnuss.png

Jag hade auktioner som avslutades on och to. Betalning kom in på kontot så att jag kunde se på fredag em. Paket lämnades in på lördagen och var framme hos mottagren på måndagen. Uppenbarligen för lång levtid för någon av dem lämnade dåligt på lev för den sjönk efter lämnade omdömen. Så även när man försöker så blir det inte bra.

• Asereht

Förresten, sånt där neongult eller neonorange regnskydd till vagnen. Någon som vet vart man kan hitta det? Webbutik? Här i stan finns det inte trots att brio gör sånt.

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-09-11 11:49:30 följande:
    Babyland? Barnens hus? Var det inte du som gillade Teutonias gamla genomskinliga? Jag kan möjligen ha ett sånt liggande.
    Babyland ligger närmast i sthlm, men jag ska kolla webben igen. Har inte hittat nåt där.

Har aldrig använt teutonias egna, har inte ens sett ett teutoniaregnskydd sedan 03. Jag avskydde dem då.

Vill ha ett neonfägat (varselfärgat för synbarhetens skull.
  • Asereht
    sarahl skrev 2010-09-11 12:38:29 följande:
    Asereht- inboxar du din adress så jag kan skicka dig ett paket?
    will do.
  • Asereht
    passau skrev 2010-09-11 14:58:40 följande:
    Gekås har neongult! Har inget övrigt att tillägga, trött så jag kräks typ... Ska sova nu mormor e barnvakt å maken snickrar...
    Okeeeej, så jag får helt enkelt be att näste som åker dit säger till.
  • Asereht
    Ekorrfamiljen skrev 2010-09-11 16:29:14 följande:
    Jag tror att vi har ett liggande hemma i lgh, men lovar inget bestämt. Kan kolla nästa gång jag är där.
    Gör gärna det.
    Pruseluskan skrev 2010-09-11 16:16:56 följande:
    Asereht- Hojta till om du inte hittar för jag vet att det finns på b-land här i kungens kurva.
    Vet du vad det kostar? Hade gärna tagit en svängom dit själv men vi kommer inte åka ditåt på ett tag (vad jag vet).
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11