• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Asereht

Förmodligen, vi andra bor ju inte i göteborgstrakten dvs jag, nif, prus, ekorren, sarahl och thulo.

Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Kristina71

Hemsk ledsen, Kavat, på andra sidan gbg, längs med E20..... men det går pendeltåg hit *blink*

Gonatt på er (funderar över hur alla ni som verkar ha så många barn har så mycket tid att skriva grejjer....och jag som bara har ett...hmmm)

• Asereht
    Kristina71 skrev 2011-02-18 20:43:58 följande:
    Hemsk ledsen, Kavat, på andra sidan gbg, längs med E20..... men det går pendeltåg hit *blink*

Gonatt på er (funderar över hur alla ni som verkar ha så många barn har så mycket tid att skriva grejjer....och jag som bara har ett...hmmm)
    Man lär sig...
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Ekorrfamiljen

När barnen sover, leker med varandra/har sällskap av pappan eller är på dagis har man ju tid att skriva en del, iaf när man är arbetslös (och lite halvhandikappad av foglossning) som jag.

Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-02-18 14:15:00 följande:
    En Teutonia Fun kan vi godkänna, det hade varit värre med en rutig Brio kombi från 2001 *pustar ut* Drömmer

Gud så spännande med eget krukmakeri! Och vilken allkonstnär du verkar vara, du ställer oss andra i dålig dager {#emotions_dlg.djavulsk} Flört
    det räknas väll nästan som en retro vagn
  • Kavat
    Kristina71 skrev 2011-02-18 20:43:58 följande:

Fasen också, men ängen är fortfarande ledig och ligger på landet!

Ja, anledningen till att jag kan skriva så mycket är att jag denna vecka gått omkring med en körtel (som visade sig vara inflammerad) stor som en pingisboll i underlivet, så min kära man har fått sköta markservicen.
    Fröken Småland skrev 2011-02-18 20:52:50 följande:
    Kanske åt Riskis håll?
    Japp, fel håll ja. Drömmer
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2011-02-18 14:47:42 följande:
    tänk på mig som inte kan sy alls...
    Jag kan bara shoppa  
    *tar i hand*
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2011-02-18 16:10:50 följande:
    Jag vill till ikea, ingen som är sugen på att täffa mig i morgon?
    jo absolut, fast i kungens kurva ikea?Tungan ute
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-02-18 18:02:06 följande:
    Det har gått bra hittills. Fick hem dottra så jag fick stuva undan och börja göra mat istället. Men allt är ihopsytt, ett kantband på insidan bara så är den klar. Hoppas nu bara den sitter som den ska också så mkt som jag mätt och grejat. *s*
    whats for dinner?! (fast jag förstår att den redan är uppäten...bara lite efter eftersom jag har femhundraelva sidor att läsa i kapp både här och där)
    Fröken Småland skrev 2011-02-18 19:15:23 följande:
    Skriver hon Kungsbacka så kissar Kavat i byxorna *fniss*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11