-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Jag gillar också ordet snippa. Har till och med nästan lyckats få min mamma att använda det, fast hon har svårt för att lära.
Elric deklarerar ofta vitt och brett att han har legat i min mage och kom ut ur snippan och att jag har legat i mormors mage och också kom ut ur snippan men när han blir pappa får doktorn skära upp magen o ta ut bebisen
Jodå, jag HAR förklarat att pojkar/pappor inte har bebisar i magen, men det hjälper inte.
-
Nifelheim skrev 2011-02-21 16:19:28 följande:Jag gillar också ordet snippa. Har till och med nästan lyckats få min mamma att använda det, fast hon har svårt för att lära.
Elric deklarerar ofta vitt och brett att han har legat i min mage och kom ut ur snippan och att jag har legat i mormors mage och också kom ut ur snippan men när han blir pappa får doktorn skära upp magen o ta ut bebisen
Jodå, jag HAR förklarat att pojkar/pappor inte har bebisar i magen, men det hjälper inte. -
En helknäpp fråga som jag säkert frågat förut. Behöver man "lära" pojkar att stå och kissa eller kommer det naturligt med åren? Alltså, jag är ju ganska glad så länge han sitter ner, men tänk om han blir retad på dagis eller så för att han gör det
-
Oj, det har jag aldrig ägnat en tankeNifelheim skrev 2011-02-21 17:32:23 följande:En helknäpp fråga som jag säkert frågat förut. Behöver man "lära" pojkar att stå och kissa eller kommer det naturligt med åren? Alltså, jag är ju ganska glad så länge han sitter ner, men tänk om han blir retad på dagis eller så för att han gör det
Men jag tycker nog att man kan lobba för att även vuxna karlar skall sitta ned och kissa så jag tänker verkligen inte uppmuntra till något svineri
-
haha. Kanske bara är jag som över-funderar på allt då. Min stackars gosse har ju så fruktansvärt mycket fruntimmer omkring sig och har nog aldrig sett en vuxen karl kissa.Fröken Småland skrev 2011-02-21 17:50:41 följande:Oj, det har jag aldrig ägnat en tanke
Men jag tycker nog att man kan lobba för att även vuxna karlar skall sitta ned och kissa så jag tänker verkligen inte uppmuntra till något svineri
Nåja, blir han retad får jag väl tvinga sperma-donatorn lära honom *fniss* -
Eller varför inte hunden?Nifelheim skrev 2011-02-21 17:52:43 följande:haha. Kanske bara är jag som över-funderar på allt då. Min stackars gosse har ju så fruktansvärt mycket fruntimmer omkring sig och har nog aldrig sett en vuxen karl kissa.
Nåja, blir han retad får jag väl tvinga sperma-donatorn lära honom *fniss* -
Kissa som hunden kan han redanFröken Småland skrev 2011-02-21 18:03:28 följande:Eller varför inte hunden?
-
Nifelheim skrev 2011-02-21 18:05:42 följande:Kissa som hunden kan han redan
-
Oj, här "tvingar" jag maken att sitta och kissa när barnen ser på. Ute står de naturligtvis och kissar men inte på toan. Aldrig i livet att jag kommer "lära" dem att stå och kissa. Så kul vill inte jag ha.Nifelheim skrev 2011-02-21 17:32:23 följande:En helknäpp fråga som jag säkert frågat förut. Behöver man "lära" pojkar att stå och kissa eller kommer det naturligt med åren? Alltså, jag är ju ganska glad så länge han sitter ner, men tänk om han blir retad på dagis eller så för att han gör det
-
Tjejer! Billig BB tillbehör på blocket!!