-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
*skäller på* Bad är ju toppen för både knoppen och kroppen!Nifelheim skrev 2011-02-20 17:58:57 följande:det har inte Elric heller och vi har ett riktigt äventyrsbad här. *ännu större skandal*
-
Tant P: Jag var på Gotland första gången med en kompis när jag var 12 och redan då bestämde jag att jag en gång skulle flytta hit.
Sen var det skolresa hit i 9:an och så flyttade syrran som sagt när hon började plugga. Jag åkte över så många gånger per år att det blev ekonomiskt oförsvarbart att inte flytta hit!
Jag bestämde mig efter en ovanligt regnig sommar i Värnamo, och då sa jag att jag tillbringar inte en sommar till i det regnhålet - så blev det också!
Vipera är född i Bunge. Mer gotlänning än så blir man inte! -
Mjaaa, men mamman vill inte visa sig i badkläderFröken Småland skrev 2011-02-20 18:04:58 följande:*skäller på* Bad är ju toppen för både knoppen och kroppen!
Jag får hyra en våtdräkt först
-
*fnissar åt Nif*
Nu ska V1 och V2 i alla fall få bada, om ock icke i ett badhus. Badkaret får duga.
-
När jag blir rik ska jag köpa ett hus med äventyrsbad i källaren
-
Jag har en som du kan få låna så går vi till äventyrsbadet du och jag och barnenNifelheim skrev 2011-02-20 18:16:04 följande:Mjaaa, men mamman vill inte visa sig i badkläder
Jag får hyra en våtdräkt först
Det vore en riktig bra idé!Lexis skrev 2011-02-20 18:37:54 följande:När jag blir rik ska jag köpa ett hus med äventyrsbad i källaren -
Najj hiuuuh! Jag hatar allt som har med vatten att göra hemmavid. EN stark anledning till att jag vill flytta härifrån är ju dammen på baksidan. Ett av de andra husen vi tittade på hade vatten i ett skåp (!) nere i källaren. Fatta min ångest om någon av ungarna öppnar det skåpet och trillar ner i vattnet.
Har hittat andra jättefina hus på nätet, men de går fetbort om de har pool eller damm i trädgården. *hyperventilerar*
-
Jag har också en rejäl portion vattenångest. En väns bror dog i vattenpalatset här i stan. (var där med klassen). Sånt skrämmer ihjäl mig, precis som alla larm varje år om barn som trillat i grannens/den egna poolen och dött
När jag själv är med och kan ha koll är jag inte ett dugg orolig dock, det är mer det där med allt som kan hända när man INTE är med själv, eller när man av någon anledning inte har koll.
-
Tycker alltid att T blir snorig och förkyld efter besök i simhallen
Men annars tror jag det är bra att ge dem vatten vana och etikette , tror ni inte? Jag skickar dock K till badhuset för än har jag inte hittat någon burkini (burka i baddräktsmaterial)
-
Mina barn är extremt vattenvana (om någon missat d
) Mormor har pool men den e 180cm djup så mina barn vet inte hur man bottnar
men do Går heller inte i utan armkuddar... M går å hämtar dem Om hon vill bada (är skydd på som öåste bort)