-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
finns det stödstrumpor på Gekåås? Stortbehov men snåljoppe på dem nu det sista 3-5veckorna(!!!).... går in i v 38 imorgon...
-
Shit vad ni skriver! Västkust-tjej (hur länge e man d?) men man, hus och 2 tjejer, M är 1 1/2år och S fyllde 4 igår (och lärde sig simma i förrgår
) sydde jätte mkt till S en hel del till M men nu när D ska va 2 av allt räcker inte riktigt tiden till... Sytt ganska mkt till vagnarna men oxå mkt kläder... gör en hel del smycken och säljer... Just nu kan jag varken komma in i mitt syrum (har ju kalas på löpande band och gissa var allt jag inte orkar städa hamnar) och sen så renoverar vi vår älskade sommarstuga på 1rok som nu blivit 2mini rok... Där ligger all min lediga tid (och pengar) just nu...
-
Sugen på Ullared men jag ska ju till ny om mindre än en månad så jag SKA stanna hemma! Ska man övertala maken om Gbg?! Jag borde verkligen onte!
-
Jag glömde ju helt gratta mamma och barn! Grattis i efterskott!passau skrev 2011-02-18 22:48:00 följande:Shit vad ni skriver! Västkust-tjej (hur länge e man d?) men man, hus och 2 tjejer, M är 1 1/2år och S fyllde 4 igår (och lärde sig simma i förrgår
) sydde jätte mkt till S en hel del till M men nu när D ska va 2 av allt räcker inte riktigt tiden till... Sytt ganska mkt till vagnarna men oxå mkt kläder... gör en hel del smycken och säljer... Just nu kan jag varken komma in i mitt syrum (har ju kalas på löpande band och gissa var allt jag inte orkar städa hamnar) och sen så renoverar vi vår älskade sommarstuga på 1rok som nu blivit 2mini rok... Där ligger all min lediga tid (och pengar) just nu...
-
Men shit, jag glömde också, fast jag visste.. Sorry! Grattis i efterskott!!!
-
Låter som om hon bor åt mitt håll
-
Riskiflickan skrev 2011-02-19 07:11:51 följande:Låter som om hon bor åt mitt håll
Har du vart inne i den slutna tråden och tjeckat in min böld under tutten - behöver ett expertutalande som säger att jag INTE kommer dö!*lägger huvet på sne* -
Ska genast kika in
-
Man får ju prioritera helt enkeltKristina71 skrev 2011-02-18 20:43:58 följande:Gonatt på er (funderar över hur alla ni som verkar ha så många barn har så mycket tid att skriva grejjer....och jag som bara har ett...hmmm)
-
Kristina, nära mig kanske?
Träff i Gbg snart då! Jag har tjänar massa pengar idag!! Woho!