• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • passau

Har kontaktat säljaren men hon är nog inte så sugen på att jag vill pruta

• cirkuspuman

Tittar in här efter tips av Lindadjo som jag känner igen sedan tidigare från P&T tråden
    Jag är oxå barnvagns tokig och har väntar bebis om tre veckor så nu får jag shoppa bebissaker igen

cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ BF mars 2011 ♥ ¸
  • Asereht
    cirkuspuman skrev 2011-02-25 19:27:17 följande:
    Tittar in här efter tips av Lindadjo som jag känner igen sedan tidigare från P&T tråden
    Jag är oxå barnvagns tokig och har väntar bebis om tre veckor så nu får jag shoppa bebissaker igen
    Välkommen! Vi sågs också i p&t tråden förr.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Kavat
    Asereht skrev 2011-02-25 19:30:17 följande:
    Solig Ja, välkommen. Jag hängde där med.
  • Kavat
    cirkuspuman skrev 2011-02-25 19:27:17 följande:
    Och grattis till nytillskottet! Då blir det bugga denna gång då.
  • Kavat
    Kavat skrev 2011-02-25 19:35:41 följande:
    alltså liten i magen! Hjärta
  • Asereht

Min bebis blev nyss ett år och han ska åka vagn läääääänge!

Jag har just fått hem en Bugaboo Bee, fast jag ska packa upp den imorrn när jag ser vad jag pysslar med. *s* Annars har kör vi Brio Happy och Bugaboo Frog. Vår sista P&T flyttade för ett par år sedan. Numer behövs ingen syskonvagn.

• Asereht

Det var ju i P&T tråden som idén till den här tråden föddes. Lindadjo och jag spann ofta iväg om syprojekt till vagnarna osv så vi startade denna tråd för att inte komma ivägen för frågor och fakta. Det är fyra år sen nu!

• cirkuspuman
    Asereht skrev 2011-02-25 19:30:17 följande:
    Tack
    Kavat skrev 2011-02-25 19:35:41 följande:
    Tack  Hi hi..det blev faktiskt ingen bugga utan en EL city cross jag har aldrig fastnat för buggorna Skäms
    Vi kommer säkerligen att byta vagn till hösten och då blir det nog en Teutonia Cosmo för en sådan är jag lite sugen på

Kör ni bugga allihopa?

cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ BF mars 2011 ♥ ¸
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11