-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Tant Pruselius skrev 2011-02-24 13:40:13 följande:är väll rätt bra pris ?
www.blocket.se/jonkoping/Bugaboo_Frog_3228828...Inte lika bra pris som min dock
Och ser ut att vara ungefär i samma skick. Nöjd över mitt FYND
Jag håller på spana efter skötväskor nu.
-
Har kontaktat säljaren men hon är nog inte så sugen på att jag vill pruta
-
Tittar in här efter tips av Lindadjo som jag känner igen sedan tidigare från P&T tråden
Jag är oxå barnvagns tokig och har väntar bebis om tre veckor så nu får jag shoppa bebissaker igen
-
Välkommen! Vi sågs också i p&t tråden förr.cirkuspuman skrev 2011-02-25 19:27:17 följande:Tittar in här efter tips av Lindadjo som jag känner igen sedan tidigare från P&T tråden
Jag är oxå barnvagns tokig och har väntar bebis om tre veckor så nu får jag shoppa bebissaker igen -
Asereht skrev 2011-02-25 19:30:17 följande:Välkommen! Vi sågs också i p&t tråden förr.
Ja, välkommen. Jag hängde där med.
-
Och grattis till nytillskottet! Då blir det bugga denna gång då.cirkuspuman skrev 2011-02-25 19:27:17 följande:Tittar in här efter tips av Lindadjo som jag känner igen sedan tidigare från P&T tråden
Jag är oxå barnvagns tokig och har väntar bebis om tre veckor så nu får jag shoppa bebissaker igen -
alltså liten i magen!Kavat skrev 2011-02-25 19:35:41 följande:Och grattis till nytillskottet! Då blir det bugga denna gång då.
-
Min bebis blev nyss ett år och han ska åka vagn läääääänge!
Jag har just fått hem en Bugaboo Bee, fast jag ska packa upp den imorrn när jag ser vad jag pysslar med. *s* Annars har kör vi Brio Happy och Bugaboo Frog. Vår sista P&T flyttade för ett par år sedan. Numer behövs ingen syskonvagn.
-
Det var ju i P&T tråden som idén till den här tråden föddes. Lindadjo och jag spann ofta iväg om syprojekt till vagnarna osv så vi startade denna tråd för att inte komma ivägen för frågor och fakta. Det är fyra år sen nu!
-
TackAsereht skrev 2011-02-25 19:30:17 följande:Välkommen! Vi sågs också i p&t tråden förr.TackKavat skrev 2011-02-25 19:35:41 följande:Och grattis till nytillskottet! Då blir det bugga denna gång då.
Hi hi..det blev faktiskt ingen bugga utan en EL city cross
jag har aldrig fastnat för buggorna
Vi kommer säkerligen att byta vagn till hösten och då blir det nog en Teutonia Cosmo för en sådan är jag lite sugen på
Kör ni bugga allihopa?