-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Så det säger duNifelheim skrev 2011-02-25 20:23:26 följande:Jag älskar City cross, men den är allra bäst om man kombinerar med en bugga vid sidan avJag har tvärtom aldrig riktigt gillat Teutonia men cosmon var så liten och smidig så jag blev kärAsereht skrev 2011-02-25 20:19:37 följande:Vi bor ju ute på vischan så jag förstår precis, därav att jag kör happyn. Jag har alltid gillat teutoniavagnar så skulle jag byta ut brion så skulle det bli en klassisk mistral. Vi får väl se vad som händer framöver. Till hösten blir det dagis för minigrisen och då säljer jag buggan/froggen. Vem vet, jag kanske säljer brion med och köper en mistral, eller något annat vändbart som funkar stabilt på landet.
Nu ska jag ta hand om min febriga lilla tjej som kom upp här.
Ha en trevlig fredags kväll
-
jag hade en bb gecko tills damen höll på att ramla ur när hon reste sig, för att det inte fanns båge, då fick den flytta...
nu har jag 2 PT (hehe. en sovvagn sp och en exp som bor i bilen) sen en sitty och en paraplysulky som ligger bortglömda i källaren... en brio (flex kanske) bor i stugan där d e grusvägar...
jag är nog väldigt nöjd med exp och tror inte det kommer flytta hit någon mer vagn, men sys jobbar på att gubben vill ha barn och hon vill ha bb, en beg och jag ska få fria händer att fixa den!så jag kommer hs fullt upp snart hoppas jag och dessutom slippa betala, men kunna låna!
(har inte förankrat låne biten men vagnen kommer ju inhandlas vääääldigt tidigt i grav så jag hinner fixa den å provköras måste den väl?!)
-
Cirkuspuman: Välkommen till klubben!
Ser nu att vi har nått gemensamt - vi äger inte en bugaboo haha!
Jag har varit lite off från den här tråden
Såg nånting om att jag är ny och oförstörd, vad menas med det? -
Lexis: att du inte varit här länge nog så vi hunnit påverka dej att skaffa bugga
skulle åkt till stugan och städat, när vi öppnade dörren är det ren blankis ÖVERALLT!!! även på hela bilen! *f-n* kommer inte hinna klart idag heller (med städningen så vi kan börja lägga golv å flytta möbler)
undrar om vi kan bo där i sommar?! vi började ju bara renovera i aug... å trodde d skulle ta 2v *ironi* -
*mohahahaha*Lexis skrev 2011-02-25 23:42:44 följande:Såg nånting om att jag är ny och oförstörd, vad menas med det?
Vänta bara flicka lilla!
-
Svärfar har skaffat Wifi-internet, guuuud vad skönt det är att ha ordentlig uppkoppling! Jag skall passa på att kolla på en föreläsning nu när barnen uppför sig fint en stund (hur länge det nu varar
)
-
Haha! Nog hinner ni allt, jag släpar ju på min happy fortfarande....passau skrev 2011-02-26 10:06:02 följande:Lexis: att du inte varit här länge nog så vi hunnit påverka dej att skaffa bugga
skulle åkt till stugan och städat, när vi öppnade dörren är det ren blankis ÖVERALLT!!! även på hela bilen! *f-n* kommer inte hinna klart idag heller (med städningen så vi kan börja lägga golv å flytta möbler)
undrar om vi kan bo där i sommar?! vi började ju bara renovera i aug... å trodde d skulle ta 2v *ironi*
Det är ju bara slutet på februrari! Långt kvar till sommaren! -
Haha, nä nu har jag ju kunnat klämma och känna på några Buggor och jag är inte impad.Fröken Småland skrev 2011-02-25 20:13:18 följande:Och Ekorren för tusan!
Lexis räknar jag inte riktigt eftersom hon är så ny och oförstörd
Köpte iofs Sing som är nästan likadan (det är ju själva utseendet jag har mest emot Buggan) och kollar på en Babyjogger City Select som även den går i samma stil, så liiite har jag nog påverkats ändå.
Välkommen cirkuspuman!!
Och där vaknade Vemund. -
Hälsar dig oxå välkommen hit Cirkuspuman
Jag har inte kört någon bugga än... men det kommer ju bli en till bebisen i magen, den här gången. Har en uppe på vinden som jag ska klä om
Och JA, det är gänget här inne som hjärntvättat mig under...vad blir det? 4 års tid???
Kommer variera buggan med en gammal, gammal, gammal Brio oxå. Och så har en maclaren technoXT och till senare finns även en sulky kvar här hemma oxå.
Min nisch som jag hittat nu under de 7 år jag varit aktiv i barnvagnsvärlden, är att jag tydligen gillar begagnade vagnar bäst, som jag kan sätta min egna unika prägel på. Så här blir det inget nytt mer igen, om det inte råkar slinka in ett bi då vill säga
-
Nu har jag varit och reashoppat med mamma och liten medans maken och de två stora har varit och badat. Hittade några små fynd, ullsockar, fodrade gummistövlar och några böcker. Nice!
Skönt att komma ut lite också. Höll på att få nippran här hemma hela familjen.