-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Oooh, spännande med Bee
Jag har nog heller aldrig haft punka på någon av mina vagnar. Surt att det händer just när man är på utflykt
-
Jag drar nu, skall hinna med en visit hos pappsen också. Vill ni ha något mer ifrån Ge-Kås så får ni messa mig.
-
jag vill ha marsipan ägg och kycklingar.. men tror inte det är lönt att skicka ;(
-
wääääääjh!!!!!! GRATTIS!!!! NOW can you TELL !!?? *huvet på sne*Asereht skrev 2011-02-22 10:54:53 följande:Jag försöker också få mina grabbs att sitta och kissa. Att stå har de kommit på sälva att man kan göra, jag försöker få dem att förstå att det är bättre att sitta.
Buggan hade ju punka på ena bakdäcket. Jag trodde någon av barnen luftat däcket, vi pumpade det innan vi åkte och det var ok. Efter några minuter inne på museet var det tomt.Pumpade igen och tio min senare var det tomt igen. Med andra ord punka. Nackdelen med lufthjul och faktiskt min första punka ever på barnvagn trots otaliga lufthjul genom åren. Har inte sett någon vits med att uppgradera till camhjul heller förren nu men tror jag nöjer mig med att skaffa en ny slang bara,betydligt billigare.
Biet har landat, fick mail om det igår när vi var på museet. Synd att jag inte fick det tidigare för då kunde vi hämtat upp den innan eftersom vi ändå var in till stan när vi åkte. Förhoppningsvis orkar maken hämta den idag. -
...sover gör han inte så bra nuförtiden......leker själv-nä han är ju oftast övertröttEkorrfamiljen skrev 2011-02-18 21:04:57 följande:När barnen sover, leker med varandra/har sällskap av pappan eller är på dagis har man ju tid att skriva en del, iaf när man är arbetslös (och lite halvhandikappad av foglossning) som jag.
och pappa jobbar massor..........så för mig blir det väl mest pekfingervalsen när vi ammar....som nu
Sen blir det en rejäl sövnings promenad, och kanske lite tid för mig peppar peppar. -
Varför ska det va så kallt.
Vi har ju sportlov här men i den här kylan vill man ju inte va ute så lång stund -22 vakna vi till här. -
*huttrar*
-
Vi har "bara" -10 men det räcker för min del. *burr* Vill ha vår och värme och sooool!!
Velar fortfarande om huset, men nu är det karln som börjar få betänkligheter. Helt plötsligt kom han på att det inte finns trottoar utanför. Nää, det har jag ju sagt hela tiden.*suck* Å andra sidan har vi bättre tomt än här isf med plats för gunga och sandlåda.
-
Ekorren: Svårt att ta såna beslut, det handlar ju om så mycket! Men jag tycker man skall gå ganska mycket på magkänslan när det gäller var man skall bo. Det skall inte vara så hemskt många "men..." och minus för då tror jag man skall leta vidare
-
En pt på blocket 800!! Skynda!