Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Låter läskigt Nif! Kanske vore bra att kolla upp vad det än månde vara som ställer till det.

• Asereht

Jag har dragit mig tillbaka till sängen i vanlig ordning. Den där medicinen bråkar verkligen med min mage och lägger på ett ton till på min redan supersized trötthet. Det både svider i magen och känns som en konstant hungerskänsla samtidigt. Otroligt jobbigt!

Hör en sur och grinig nöffe där nere men det är på tok för tidigt att lägga honom än så maken får stå ut. *visslar*

• Asereht

Korren, det finns en sida som heter "vem ringde (.se?)" där listar folk teleförsäljarföretag osv. Kolla där.

• Asereht

Borde man inte kunna äta samma sorter som var ok när man var gravid? Fundering bara, kodex nyps tex var ju ok när man var gravid + ett helt gäng till.

För min del är det inte intressant iaf. Tänker inte stoppa i mig mer än nödvändigt. Tror inte Halsbrännetabletter biter på den otäcka magkänslan och den falska hungern heller. Halsbränna har jag inte.

Igår mådde jag pyton och småslumrade på soffan hela dagen. Sen när maken kom gick jag och lade mig och sov till han kom med A. Sen sov vi vidare tillsammans. Jag är så sjukt trött att jag lätt skulle kunna slumra mig igenom hela dagarna.

• Asereht

Här är det ju sjukt fortfarande. Att vara hemma mkt själv med barnen när man inte mår bra tar på krafterna så jag gör bara mina måsten. Annars ligger jag mest på soffan och vilar.

Helger sitter jag ganska lite vid datorn öht eftersom det är då vi har en möjlighet att umgås hela familjen.

Men visst kikar jag in då och då men då det inte skrivits något så blir det inte så mkt sagt från mig heller. Det händer inte så mkt i soffan.

• Asereht

När det gäller djurallergi kan man vara allergisk antingen mot själva pälsen eller själva hudavlagringar. Den första varianten är sådana som kan ha allergivänliga hundar som de kallas då de inte fäller. Jag har en vän som fixar allergivänliga hundar och en annan som inte kan komma i närheten av en hund av något slag.

• Asereht

Morrn! Här går det upp och ned. Alltid sämst på morgonen, förmodligen för att det är största medicinglappet. Min vänstra sida av halsen har svullnat upp igen så den ser ut som en stock. Svullnaden ger mig tryck i örat som är otrevligt. Men jag har knappt någon feber längre och inne i halsen har det blivit mycket bättre. Svullnaden är tydligen lymfkörteln som fått spel iom den kraftiga infektionen. Det går över sa min svåger som är läkare igår. Känns lite bättre då.

Idag är det studiedag så mina pluggar har en extra ledig dag innan skolan drar igång.

• Asereht
    Korren, håller tummar för att det är bättre sjöväder imorrn. Det kommer säkert gå jättebra för Tin men jag förstår hur du känner. Man oroar sig ju redan innan och är barnen själva oroliga så blir det ju värre.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    Tant Pruselius skrev 2010-11-08 11:36:38 följande:
    och vad ska du ha för gravbältet Ase?? *tjatar*
    Ja just det, sedan Fl uppdaterade appen så går det inte att skicka eller svara på inboxmeddelanden så det glömdes liksom av. Jag återkommer via inboxen.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: www.stickig.se
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11