K*B*N, pratar del 11
Jag gillade buggans liggdel. Bäddar man mysigt så blir det mysigt och ombonat. Speciellt med en gosig åkpåse när det är ruggigt.
Varukorgen är förstås lite svåråtkomlig men jag är nog rätt tolerant på det området sedan P
Jag gillade buggans liggdel. Bäddar man mysigt så blir det mysigt och ombonat. Speciellt med en gosig åkpåse när det är ruggigt.
Varukorgen är förstås lite svåråtkomlig men jag är nog rätt tolerant på det området sedan P
Och så strular inläggen igen.
Kavat, det stämmer.
Sen skrev jag att det jag upplevde som ett irritatiosmoment var sluttandet. Ju större A blev desto mer märkbart blev det.
Få se om allt kommer med nu. Vägrar lämna soffan och filten.
Frk S, det är rätt mkt den inte klarar. *sur*
Fick en hettande känsla i kinderna så jag tog tempen. 39,5! Inte undra på att jag känner mig matt har värk i hela kroppen. Tänk att man kan vara så varm och ändå frysa!
Testar att lägga in en bildseria från ehlgen. Får se hur det går. Ibland blir det ju minipinibilder men de brukar ju vara klickbara iaf.
Först ut ett stycke Nöffe i happyn med lodgern.
Betyg MVG.
Bilder från herrgårdshotellet.
Pappa och Nöffe vid middagen. Dåligt ljus men man fotar ju ändå, hade bara fånen med mig.
Och nej, maken har inte mustach.
Hypad Nöffe under middagen. Han började bli seriös trött och här kör han ljudliga "aaaaaaaah" och kollar reaktionerna. *s*
Måste återvända till soffan. Orkar inte vara uppe så långa stunder. Längtar till maken kommer hem och jag kan gå upp och lägga mig ifred. Typiskt nog så blir han sen.
Min egen favorit-Lodger-bild
*haha* Skuggor manar fram de mest skrämmande bilder!