• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Jessika82

Jag fick inte sytt något idag även om jag var sugen lite för varmt... Hade 30grader inne vid 21

• Kavat

Jag tänkte bege mig till biblioteket och vill ha boktips. Vad ska jag låna?

Har nog läst de flesta Anna Jansson och *tappat namn* deckardrottningen som skriver om öarna utanför gbg och hm, det finns en till som jag också läst det mesta av. Annat tips. Inte för "komplicerat och gärna deckare typ..?

• Leende
    Fröken Småland skrev 2011-06-06 21:50:29 följande:
    Leende: blev det den i Västervik?
    YesSkrattande  Hoppas posten har varit duktig nu så det dyker upp nått imorgon tisdag!
    AnPa skrev 2011-06-06 22:08:14 följande:

Åhhh *avis*

Du får fota och slänga in bilderna här i tråden sen så att jag vi kan dreggla över den sen

He he,  javisst självklart  *väntar otåligt och hoppas den kommer denna veckan*Skrattande
    Kavat skrev 2011-06-06 22:40:02 följande:
    Japp, du får hojta till om du är i trakterna eller är sugen på att träffas.
     Grattis till bugga-köpet! Solig
    Tack, det skall jag göraSkrattande
  • Leende
    Fröken Småland skrev 2011-06-06 21:50:29 följande:
    Leende: blev det den i Västervik?
    Glömde dom sista 2 orden i meningen jag skrev innanCool

*Hoppas posten har varit duktig nu så det dyker upp nått i morgon tisdag TILL DIG*
  • Jessika82

Godmorgon på er. Somna vid 00.00 vakna vid 01 och det åska och sen vid 2 då sonen skulle äta och vid 6 vakna min stora son

• zasata

Blääääää synd om mig i dag! Vill bara krypa ner i sängen. Men måste till jobbet och ta lite av dom översta högarna och göra mig av med i alla fall.. Jävla visdomständer!!!! Feber stor som ett kötthuvud snorig och pencilin...

• Fröken Småland

Jag försov mig imorse! Första gången det hänt på måååånga år. Ställde klockan som vanligt igår (även om jag nästan alltid vaknar innan sex) men inatt var lilleman vaken i 2,5 timmar, låg och vred och vände sig och var törstig i omgångar. Gissar på växtvärk för då brukar de bli så där oroliga, och i kombination med värmen var det så klart svårt att sova. Hur som helst så har batteriet på klockan tagit slut så den stod kvar på elva från igår kväll och jag var trött efter nattens bravader. Vaknade 06.44 och bussen går 07.00. Då skulle hon ha med både fickpeng, matsäck, regnkläder, extrakläder och bilkudde-ryggsäck för de skall till Gränna på skolresa idag. Men det gick med en minut tillgodo eller nåt.

Phu, världens sämsta dag att försova sig för jag hade inte kunnat köra henne heller om hon missat bussen, bilen är inlämnad för service *får nästa panik vid tanken på att hon skulle missat skolresan*

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11