-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
den var inte dum.
-
Denim är som rött dvs alltid rätt eller hur Prus!
Leende - Hur har det gått?
-
Jag med. Sugen alltså... Fast jag MÅSTE sälja i så fall, det finns varken plats eller pengar...mamma på vift skrev 2011-06-16 20:14:44 följande:Är så sugen på att köpa en Bee+
Funderar på att sälja UJ.n som bara står här hemma och samlar damm och köpa en Bee+ istället. Då kan vi ju även ta med den som resevagn till Turkiet istället för vår McLaren. Eller vad säger ni? Visst behöver jag vi en Bee+
Men så klart ska du köpa en Bee+!!!
Superfin sufflet! -
Såg du mitt bytesförslag på FB? Helt annat än barnvagnar alltsåKavat skrev 2011-06-17 20:19:07 följande:Jag med. Sugen alltså... Fast jag MÅSTE sälja i så fall, det finns varken plats eller pengar...
Men så klart ska du köpa en Bee+!!!
Superfin sufflet! -
Tror ni att det är någon efterfrågan på överdragsklädsel till brio sing?
-
Nej, har inte sett något? Skickat medelande? Skicka igen!Nifelheim skrev 2011-06-17 20:25:31 följande:Såg du mitt bytesförslag på FB? Helt annat än barnvagnar alltså
-
Fröken Småland skrev 2011-06-17 20:08:07 följande:*suck* Har ni sett att MacLaren har en denimvagn? (Quest)
*gömmer VISA-kortet och avslutar PayPal-kontot*
OOOOOOO ÄLSKAR QUESTEN!!! ÄLSKAR DENNA!!! VAR HITTAR MAN DEN? Tar fram visakortet och hoppar högt!!!!
Fast just nu är det bara cyklar som gäller här... blivande 3åringen är inte ett dugg intresserad av att åka vagn längre....
Hon började idag överskolas till "stora" dagisavdelningen åxå... min lilla bebis...
Får kanske rensa lite i vagnsstallet istället... man kanske BARA skulle ha en Quest Denim... (viskar: och en pt... och kanske en breeze el swift åxå....)
-
det var förresten inte jag som var på Bee-jakt... Älskade den, men den passar inte våra behov längre...
-
Inboxar dåKavat skrev 2011-06-17 20:45:11 följande:Nej, har inte sett något? Skickat medelande? Skicka igen!
-
Nifelheim skrev 2011-06-17 14:03:34 följande:Leende: Hur har det gått med vagnen och knäppsäljaren?Godmorgon!Asereht skrev 2011-06-17 20:14:29 följande:Denim är som rött dvs alltid rätt eller hur Prus!
Leende - Hur har det gått?
Vi mailade ju blocket i torsdags men fick inte svar förrens i fredags, så då mailade vi över det mailet till honom igår... sen ringde vi honom och, då backade han plötsligt och sa att vi kunde skicka tillbaks vagnen, men vill att vi skall betala frakten till honom eftersom han betalat frakten till oss...
Han vill alltså att vi skall betala frakten och sen betalar han tillbaka oss våra pengar när han fått vagnen..
Men vet inte om jag litar på det.. Skall vi säga att vi vill ha hälften nu och att han betalar tillbaks hälften när han fått vagnen, eller vad tycker ni..??
Sen sa han att han betalat 500 kr med bussgods till oss, men vet ni billigare alternativ ??
Vem var det som sa att det kostade 280 kr nånstans??
Känner bara att jag vill bli av med vagnen nu och leta efter en ny (helst denimcam) *snöat in mig på denim*